روح در بیمارستان متروکه (تصاویر)

جیمی لِی براون یک «شکارچی روح» است و این بار به یک بیمارستان متروکه رفته است. او پس از انتشار این تصاویر اعتراف کرده که ترسیده است!
روح

یک نت ـ جیمی لِی براون یک «شکارچی روح» است و این بار به یک بیمارستان متروکه رفته است. او پس از انتشار این تصاویر اعتراف کرده که ترسیده است!
 
به گزارش فرارو، گفته می‌شد که در این بیمارستان متروکه روح وجود دارد. جیمی نیز به آنجا رفته بود تا خودش گردش در یک بیمارستان متروکه را تجربه کند، اما پس از انتشار تصویر متوجه شد که «چیزی شبیه به یک پزشک» در یکی از عکس‌هایش وجود دارد.
 
جیمیِ 21 ساله در راهروی بیمارستان سنت توماس قدم می‌زد. این بیمارستان در «استاک پورت» انگلستان واقع شده است. در حالی که هیچ خدمه‌ای در این بیمارستان مشغول به کار نیست، «صدای پا» احساس ترس و وحشت خاصی به این گروه القا کرده بود. همین صدای پا سبب شد تا آن‌ها کمی دستپاچه شوند و درست عکس‌ها را بررسی نکنند.
 
این دوستداران دنیای ماورا از ترس به سمت بیرون از بیمارستان دویدند، اما خانم براون وقتی داشت عکس‌ها را می‌دید متوجه این «غافلگیری بزرگ» شد. او گفت: ترسناک بود. آن روح جلوی بالابر ایستاده بود؛ درست همان جایی که دوست من داشت می‌رفت. قصد ما از رفتن به آنجا این بود که بخندیم و کمی هم ماجراجویی کنیم. در طول این ماجراجویی هم مدام صدای پا می‌شنیدیم اما چیزی ندیده بودیم.»
 
بر اساس این گزارش، هزاران بیمار روانی در سنت توماس پذیرش شده بودند. این ساختمان بیش از یک دهه پیش بسته شد و در دوران ویکتوریا یک «نوانخانه» بوده است که به آن «گرابر» می‌گفتند. البته افراد دیگری نیز در گذشته تجربه مشابهی در اینجا داشته‌اند.

به گزارش صراط، هنوز معلوم نیست اصل ماجرای مذکور چیست و صحت این ادعاها نیز تایید نشده است
 

«روح» در بیمارستان متروکه +عکس و فیلم
«روح» در بیمارستان متروکه +عکس و فیلم

«روح» در بیمارستان متروکه +عکس و فیلم

منبع:صراط

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده