سرمربی سال آینده استقلال مشخص شد

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید امیر قلعه‌نویی فصل بعد هم سرمربی تیم است.
قلعه نویی

یک نت ـ افشارزاده: قلعه‌نویی سال آینده هم سرمربی استقلال است

بهرام افشارزاده در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به گزینه‌های متعددی که از سوی رسانه‌ها برای هدایت استقلال مطرح می‌شود چیست چراکه عده‌ای حتی برای ملاقات او و یکی از پیشکسوتان استقلال هم بحث‌هایی را مطرح کرده‌اند، گفت:‌ درِ باشگاه استقلال بر روی همه پیشکسوتان استقلال باز است و یکی از این پیشکسوتان محترم هم برای طلب مالی‌اش به باشگاه آمده بود و از این شایعه سازی‌ها تعجب می‌کنم. من بارها گفته‌ام که اسامی مطرح شده برای سرمربیگری استقلال در رسانه‌ها، تنها در محیط‌ های خارج باشگاه مطرح می‌شود چون در باشگاه استقلال خبری نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که شاید نتایج نچندان خوب استقلال در هفته‌های گذشته باعث شده تا این شایعات پر رنگ‌تر شود بیان کرد: درست است که استقلال جام حذفی را از دست داده اما ما در نتیجه‌گیری در لیگ برتر ضعیف نیستیم و در جمع مدعیان قهرمانی هستیم. تیمی که مدعی قهرمانی است، نیازی به تغییر مربی‌اش ندارد و من مطمئنم قلعه نویی تیم را جمع می‌کند و او به قولش عمل می کند و ما در پایان فصل در رتبه خوبی قرار می گیریم. در حال حاضر همه از استقلال و قلعه‌نویی توقع قهرمانی دارند که دلیل آن کارنامه او و استقلال است. این توقع وجود دارد و ما برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. اما در مورد فصل بعد باید بگویم که برنامه‌ای برای تغییر در فصل آینده نداریم. در ابتدای فصل قراردادی باز با قلعه‌نویی امضا کرده‌ایم و ایشان در فصل بعدی هم هدایت استقلال را برعهده دارد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌اش از مقام استقلال در پایان فصل چیست؟ گفت: ما در حد توانمان تلاش کرده‌ایم و می‌کنیم. ما در نیم فصل اول و دوم طبق لیست سرمربی تیم بازیکن جذب کرده‌ایم و طبیعی است که هواداران از ما توقع نتیجه گرفتن داشته باشند. هرچند که مصدومیت‌ها و خستگی ملی‌پوشان در کسب برخی نتایج ضعیف موثر بوده و برای تیم مشکل ایجاد کرده اما مطمئنم که هفته آخر لیگ برتر، استقلال جزو تیم‌های مدعی است و ضمن کسب سهمیه آسیایی، توانایی رقم زدن روز خوب و خاطره انگیزی را برای هواداران دارد. من این مسئله را به کادرفنی و بازیکنان هم گوشزد کرده‌ام که همه وظیفه داریم در روز پایانی رتبه خوبی به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم.

منبع:isna.ir
 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده