اندروید را به رایانه بیاورید (دانلود)

آموزش گام به گام نصب اندروید 4.2.2 کاملا فارسی بر روی هارد کامپیوتر فقط با ده گیگ فضا و در پانزده دقیقه. با این برنامه دیگر شما یک تبلت خواهید داشت آن هم بدون هیچ هزینه‌ای!!
اندروید

یک نت ـ خیلی ها دوست دارند که برنامه های اندروید خود را روی رایانه اجرا کنند. شاید شما هم نرم افزارهای بسیار زیادی برای اجرا کردن برنامه ها امتحان کرده باشید و با مشکلات زیادی روربه رو شده اید. ولی این بار برای اندرویدی ها آموزش جدیدی قرار می دهیم که همه شما اندروید بازها را خوشحال می کند. پس لطفا ابتدا تمام موارد را مطالعه کنید و به آن عمل کنید تا بتوانید نرم افزارهای اندرویدی خود را بر روی کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید. کاربران توجه داشته باشند شما سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود نصب می کنید و نیازی به هیچ نرم افزار خاصی ندارید. در این آموزش به شما با نحوه نصب اندروید 4.2.2 روی کامپیوتر با سی پی یو اینتل را فرا می گیرید. 
 

ویندوز و اندروید

شما می توانید با آموزش گام به گام نصب آندروید 4.2.2 کاملا فارسی بر روی هارد کامپیوتر فقط با ده گیگ فضا و در پانزده دقیقه یک تبلت رایگان داشته باشید و این آموزش طوری نگاشته شده است که مبتدی ترین افراد نیز خواهند توانست با استفاده از آن روی کامپیوتر خود علاوه بر ویندوز آندروید را هم داشته باشند و از آن لذت ببرند. در این آموزشی که به شما داده می شود شما می توانید سیستم عامل اندروید را روی سیستم خود همانند ویندوز نصب کنید یعنی کامپیوتر خود را به دو سیستم عامل کاملا مجزا تبدیل کنید. کاربران دریچه فناوری اطلاعات توجه داشته باشند این آموزش به صورت تصویری بوده و تمامی مراحل را با تصاویر به شما آموزش داده می شود و به گفته ی آموزش دهند این اموزش کاملا تست شده و طبق تصاویر نشان داده شده سیستم عامل اندروید روی سیستم نصب و اجرا شده است. توجه داشته باشید دریچه فناوری اطلاعات هیچ تعهدی نسبت به این آموزش ندارد و شخص سازنده مسئول آن می باشد.

 

حجم: 10.23 مگابایت

 • نسخه: 2.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر

 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

دانلود

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده