دختر طلبه خطاب به خواهرایی که مرتب واس آقای خونشون شیرینی میپزند

پس از اختلاف میان دو مجری صدا و سیمایی، آزاده نامداری و فرزاد حسنی که منجر به طلاق و جدایی آنها از یکدیگر شد، به تازگی حواشی جدیدی از این اختلافات توسط آنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده است.
اینستاگرام

یک نت ـ پس از اختلاف میان دو مجری صدا و سیمایی، آزاده نامداری و فرزاد حسنی که منجر به طلاق و جدایی آنها از یکدیگر شد، به تازگی حواشی جدیدی از این اختلافات توسط آنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده است. 

 

در همین رابطه در حالی که توجه کاربران شبکه های اجتماعی نیز به این موضوع جلب شده و بسیاری درباره آن نظر داده و وارد بحث و جدل شده اند، کاربری به نام "محجبه بانو" که خود را در اینستاگرام طلبه معرفی کرده است از این موضوع استفاده کرده است و توصیه ای به زوج های جوان فعال در شبکه های اجتماعی کرده است.

 

 

"محجبه بانو" در صفحه اینستاگرامش نوشت: 

 

دوستان مذهبی بنده مخصوصا خواهرایی که مرتب واس آقای خونتون شیرینی میپزید و ایشون واستون گل میخرن حریم خصوصی زیباست و خاطره انگیز تا زمانیکه تو بدانی و او و خدا، نه ملت ایران.

(عاشقانه های شما برای همسرانتان و تنفر شما از انتخابتان اثر سو بر روح جوانان عذب عقلی مملکتمان دارد)به جون محجبه بانو فقط ده تا جوون اینو به بنده تو اینستا فرمودن

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

من با نظرت کاملاً موافقم منم همینطورم یه دختر محجبه