سردار آزمون: قلعه‌نويي کاشف من نبود

مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: قلعه نويي کاشف من نبود. ايشان بزرگ ماست، من يک يا دو بازي در تيم ايشان حضور داشتم اما کاشف من اکبر محمدي بوده است.
سردار آزمون

یک نت ـ سردار آزمون با حضور در برنامه بعضی‌ها صحبت‌هایی را پیرامون حضور در فوتبال و شرایط تیم ملی در استرالیا و... مطرح کرد.

به گزارش فارس، وی درباره اینکه قلعه‌نویی سرمربی استقلال عنوان داشته که کاشف او بوده است، گفت: ایشان بزرگ ماست و خیلی برایم زحمت کشیدند، من یک یا دو بازی در تیم ایشان حضور داشتم اما کاشف من اکبر محمدی بوده است. از اکبر محمدی تشکر می‌کنم او من را به فوتبال ایران معرفی کرد از تیم ملی جوانان به باشگاه روبین کازان رفتم.

وی در مورد اینکه اکبر محمدی در حال حاضر چه‌کار می‌کند، اظهار داشت: او را برکنار کردند علی کفاشیان می‌توانست بیشتر ملاحظه او را بکند جوانان زیادی مثل من و علیرضا جهانبخش را به فوتبال معرفی کرد. اگر کفاشیان لطف کند او برگردد به فوتبال کمک می‌شود.

آزمون در مورد اینکه چطور در سپاهان بازی نمی‌کرد؛ اما به باشگاه روبین کازان رفت، تصریح کرد:‌ تیم‌ ملی جوانان به روسیه رفت تورنمنت فیفا در آنجا خیلی خوب بود روبین‌کازان و اینترمیلان من را پسندیدند که قرار شد به روبین کازان بروم.

مهاجم تیم ملی در مورد پیشنهاد از بارسلونا و روبین کازان گفت: از بارسلونا پیشنهاد نداشتم و نمی‌دانستم این حرف از کجا درآمد. البته برایم خوب بود می‌گفتند از بارسلونا پیشنهاد دارم. قبل از جام‌ جهانی و جام ملت‌ها از آرسنال و تاتنهام پیشنهاد داشتم خیلی‌ها می‌گفتند این مسئله بازار گرمی است کسی بازار گرمی می‌کند که تیم ندارد اما من در بهترین تیم روسیه بازی می‌کردم باید جایی باشم که 90 دقیقه بازی کنم تا پیشرفت کنم الان هم به احتمال زیاد در روسیه می‌مانم تا پیشرفت بیشتری کنم.

آزمون در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند او یک گل می‌زند و سپس آنقدر خوشحال می‌شود که بیرون می‌آید، گفت: من دوست دارم 90 دقیقه بازی کنم بازی با قطر که مصدوم شدم خیلی درد احساس می‌کردم از ناحیه دوقلو پا دچار آسیب شدم قبل از بازی با امارات و عراق گفتم تا وقتی که بتوانم بازی می‌کنم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه چرا مصدوم می‌شود، گفت: هرچه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد.

سردار آزمون در مورد مصدومیت‌هایش در جام ملت‌ها گفت: مصدومیت زیاد مهم نیست متأسفانه بازی به عراق باخت خیلی ناراحت شدیم.

وی در مورد بازی با عراق گفت: در بازی با عراق خیلی حساس بود می‌توانست سرنوشت را از این‌رو به آن‌رو کند 80 دقیقه 10 نفره بودیم که خیلی سخت بود داور در اخراج مهرداد پولادی اشتباه کرد او فکر کرد کارت ندارد او کارت داد و سپس مجبور شد کارت قرمز را بدهد. داور واقعاً ما را اذیت کرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ادامه افزود: ترکمن، فارس، انگلیس و به هر زبانی به داور گفتم کارش بد بود که متوجه نشد.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش ایستاد داور را بزند، گفت: اصلاً این در شخصیت کی‌روش نیست که داور را بزند. او خودش را مردی از جنس ایران می‌داند به ایران غیرت دارد و ساعت مچی او هم به رنگ پرچم ایران بود. در نیمه دوم هم نمی‌توانستیم حمله کنیم. ما 10 نفره بودیم گل خوردیم و بعد از آن حمله کردیم از همه بچه‌ها جواد نکونام، آندرانیک، جلال حسینی بزرگ‌های تیم و سایر بازیکنان تشکر می‌کنم.

منبع : فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده