علی کریمی در بیمارستان (عکس)

علی کریمی,همایون بهزادی,محمد رویانیان,کریمی,فوتبال ایران,مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس,محمد رویانیان
علی کریمی

یک نت ـ علی کریمی دقایقی پیش با حضور در بیمارستان دی از همایون بهزادی، کاپیتان اسبق پرسپولیس و یکی از بانیان بنیانگذاری این تیم عیادت کرد.

 کریمی که برخی مسئولان باشگاه و تیم پرسپولیس عنوان کرده بودند پس از اردوی امارات در تمرینات این تیم در تهران حضور خواهد یافت طی دو روز گذشته در تمرینات این تیم شرکت نکرده و اخباری به گوش می رسد که در حال حاضر برنامه ای برای حضور در تمرینات پرسپولیس ندارد.

 وی که سکوت رسانه ای اختیار کرده دقایقی پیش با حضور در بیمارستان دی از همایون بهزادی عیادت کرد در حالی که هنوز هیچ یک از مسئولان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال سراغی از سرطلایی نگرفتند. این در حالی است که بهزادی، رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال بوده و از بزرگان تاریخ فوتبال پرسپولیس به شمار می آید.

همچنین محمد رویانیان، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس، نیز صبح امروز با حضور در بیمارستان دی جویای احوال بهزادی شد و در جریان آخرین وضعیت پزشکی وی قرار گرفت.

 بهزادی علاوه بر بیماری قلبی و ریوی اخیرا دچار بیماری پروستات شده و پزشکان اعلام کرده اند در صورتی که این بیماری با مصرف دارو برطرف نشود باید هفته آینده با عمل جراحی برای درمان وی اقدام کنند.

 علی پروین، بهروز رهبری فرد و مجتبی محرمی نیز عصر دیروز از بهزادی عیادت کرده بودند.

منبع : کاپ

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده