گلزار دیگر ممنوع الخروج نیست

محمدرضا گلزار, تصاویر محمدرضا گلزار, بیوگرافی محمدرضا گلزار, اخبار, عکس های محمدرضا گلزار, فیلم های محمدرضا گلزار, اخبار فرهنگی
گلزار

یک نت ـ آن زمان بسیاری از رسانه ها درباره مشکل گلزار برای خروج از کشور نوشتند و شکست این پروژه 4 میلیارد تومانی را که قرار بود برای شبکه خانگی تهیه شود، گردن این مشکل بازیگر سرشناس سینمای ایران انداختند ولی حالا دیگر او مشکلی برای خروج از کشور ندارد و برای تعطیلات ژانویه به امارات رفته بود. این بازیگر سرشناس که در فرودگاه دبی با اعضای تیم رسانه ورزش روبرو شده بود در رد دعوت آنها برای تماشای بازی دوستانه شان در امارات گفته بود: «شرمنده نمی توانم چون به دبی آمده ام تا از اینجا به لندن بروم.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,  محمدرضا گلزار

البته او در همان دبی ماند. دلیلش هم خیلی ساده بود. گذران روزهای تعطیلی سال نو در دبی با دوست استقلالی اش فرهاد مجیدی. این دو که این اواخر زیاد با هم دیده شده اند، بعد از آخرین کنسرت شادروان مرتضی پاشایی در کنار هم ایستادند و عکس یادگاری گرفتند و به نظر می رسد بعد از آن روابط شان حسابی گرم شده است.

گلزار که استقلالی ها می گویند عجیب استقلالی است، در لحظه سال نو بار دیگر توسط بچه های خبرنگار دیده شد و این بار در کنار فرهاد مجیدی. این دو در هتل The Place حاضر بودند تا از طبقات بالایی این هتل - که بیش از 50 طبقه دارد - آتش بازی سال نو را ببینند که توسط خبرنگاران دیده شدند.

حضور رضا گلزار در سفر تعطیلات ژانویه البته یک حسن داشت و پایانی بود بر شایعه ممنوع الخروجی او. البته این حضور او در کنار فرهاد مجیدی نشان می دهد این ستاره محبوب فوتبال که هنوز حرکتی جدی برای حضوری حرفه ای در دوره های مربیگری نداشته، غیر از دوستی و سفرهای خارجی با پوریا پورسرخ، به تازگی با رضا گلزار رفاقتی صمیمی پیدا کرده و باید منتظر انتشار عکس های سلفی این دو بود. عکس هایی که بین هواداران دو آتشه شان حسابی محبوبیت پیدا می کنند و لایک می خورند.

منبع : مجله تماشاگران امروز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده