برخورد بد رحمتی و قلعه نویی

دو تیم استقلال و پیکان در کیش اردو دارند و اعضای این دو تیم هر روز با یکدیگر برخورد می کنند اما این در حالی است که دو نفر در کیش سوژه شدند.
رحمتی , قلعه نویی

یک نت ـ اعضای دو تیم استقلال و پیکان با اوضاع خاصی در اردو مواجه شدند زیرا شرایط به گونه ای است که دو تیم با یکدیگر برخورد می کنند و دو نفر از این اتفاق رضایت ندارند و سعی می کنند خود را از یکدیگر مخفی کنند.

گفتنی است رحمتی و قلعه نویی رابطه خوبی ندارند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست زیرا رحمتی با اختلاف زیادی که با مسئولان و شخص قلعه نویی داشت از این تیم جدا شد و به پیکان رفت تا قلعه نویی بخاطر این مسئله تحت فشار زیادی قرار بگیرد زیرا جدایی رحمتی به نفع استقلال تمام نشد.

شایان ذکر است رحمتی و قلعه نویی در سالن شام و همین طور در زمان تمرین با هم برخورد می کنند اما این در حالی است که این دو گویا همدیگر را ندیده اند و سلام و احوالپرسی در کار نیست.

اعلام شده است که رحمتی در جریان دیدار با قلعه نویی بارها با همبازیان و دوستانش صحبتهایی را انجام داده که نشان از ناراحتی و دلخوری شدید وی از مربی سابقش دارد و این موضوع ادامه دار است زیرا قلعه نویی با جذب طالبلو که رابطه خوبی با رحمتی ندارد نشان داد به رحمتی و بازگشت وی به استقلال فکر نمی کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده