مچاله شدن پراید بین کامیون و اتوبوس(تصاویر)

تصادف,عکس تصادف,تصاویری تصادف,تصادف پراید,عکس تصادف پراید,مچله شدن پراید,تصادف وحشتناک در ایران
مچاله شدن پراید

یک نت ـ در تصادفی در غرب بزرگراه همت، پراید میان کامیون و اتوبوس مچاله شد و هر دو سرنشین آن به سختی مجروح و راهی بیمارستان شدند.
 
پراید حامل دو سرنشین در بزرگراه همت در حال حرکت بود که با قسمت عقب اتوبوس مسافربری تصادف کرد و کامیون ایسوزو نیز به شدت با پراید تصادف کرد.
 
پس از اطلاع رسانی این حادثه در ساعت 7:51 دقیقه صبح امروز شنبه به سامانه 125 آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه 76 و گروه امداد و نجات 8 را به محل تصادف در بزرگراه همت، ورودی آزادشهراعزام کرد.
 
داود کرمی، رئیس ایستگاه 76 آتش نشانی گفت: پراید حامل دو سرنشین در این جاده در حال حرکت بود که ناگهان با قسمت عقب اتوبوس مسافربری تصادف کرد و کامیون ایسوزو نیز به شدت با پراید تصادف کرد.
 
او گفت: شدت برخورد به حدی بود که پراید در میان کامیون و اتوبوس کاملا مچاله شد و هر دو سرنشین مرد این وسیله نقلیه که 50 و 38 ساله بودند در داخل اتاقک متلاشی شده آن گرفتار شدند.
 
رئیس ایستگاه آتش نشانی گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی، هر دو نفر را که به سختی مجروح شده بودند از داخل اتاقک آن خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
 
علت وقوع تصادف از سوی پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.

منبع : خبرآنلاین

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

تو عكس سوم گوشه ي پايين جنازست يا من اي طوري فكر ميكنم؟
مجیدجان به نظرت ادم سالم درمیادازاین ماشین
مجیدجان به نظرت ادم سالم درمیادازاین ماشین