بهترین بازیکن سال 2014 انتخاب شد

روزنامه گاردین چاپ انگلیس بر طبق آخرین نظرسنجی خود کریستیانو رونالدو را بهترین بازیکن سال 2014 معرفی کرد.
فوتبال

یک نت ـ رونالدو بهترین بازیکن سال 2014

کریستیانو رونالدو برتر از لیونل مسی و بهترین بازیکن سال 2014 شناخته شد.

گاردین برای هفتادوسومین سال اقدام به رای گیری برای انتخاب مرد سال فوتبال جهان کرد و از دسامبر 2012 تاکنون به گردآوری فهرست 100 بازیکن برتر فوتبال پرداخته است.

گاردین در این باره نوشت: آنچه یقین است رونالدو تنها بازیکن تاثیرگذار در این سالها بوده است. وی موفق شده است که در 51 حضور خود در مسابقات، 56 گل و در 14 بازی از 15 بازی رئال در لالیگا، 25 گل به ثمر برساند.

74 درصد از کارشناسان به کریستیانو شماره یک را دادند و به این معنی است که کاپیتان پرتغالی از مسی که بازیکن برتر دو سال قبل بود، بالاتر است.

در سال 2013 ستاره بارسلونا 60درصد آراء بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرده بود.

در این انتخابات لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا و مانوئل نویر دروازه بان آلمانی تیم بایرن مونیخ دوم و سوم شدند.

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ، نامزد دریافت جایزه توپ طلای فیفا 2014 ، توماس مولر هم تیمی آلمانی نویر، پائول پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس و آرین روبن ستاره دیگر بایرن مونیخ نیز جزء چهار بازیکن برتر دنیای فوتبال قرار گرفتند.

در گذشته بازیکنان بزرگی چون هرنان کرسپو آرژانتینی ، اسلاون بیلیچ از کرواسی ، دیتمار هامان از آلمان و گیلبرتو سیلوا از برزیل این عنوان را دریافت کرده اند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده