ازدواج با اين زنان حرام است

مشاوره,ازدواج,خودارضايي,دانلود,آشپزي,مدل لباس,لباس مجلسي,عکس بازیگران,خياطي,فیلم,آرايش ... مدل لباس مجلسي دخترانه · ست كامل لباس مجلسي زنانه و دخترانه ۲۰۱۵.
ازدواج

یک نت ـ مشاوره ازدواج,خودارضايي,اخبار،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون،آشپزی،گردشگری،داستان،ورزش،کودکان،مدل لباس،آگهی،احکام،گالری

محرم,مداحي محرم,رمضان,دعاي رمضان,اس ام اس,لباس مجلسي,كت دامن,مشاوره خانواده

مشاوره,ازدواج,خودارضايي,دانلود,آشپزي,مدل لباس,لباس مجلسي,عکس بازیگران,خياطي,فیلم,آرايش ... مدل لباس مجلسي دخترانه · ست كامل لباس مجلسي زنانه و دخترانه ۲۰۱۵.

ازدواج با زن هایی که مثل مادر و خواهر و مادر زن با انسان محرم هستند حرام است.

ـ عمه و خاله پدر و عمه و خاله پدر پدر، و عمه و خاله مادر و عمه و خاله مادر مادر، هر چه بالا روند به انسان محرمند.

ـ پدر و جد شوهر، هر چه بالا روند، و پسر و نوه پسری و دختری او هر چه پایین آیند چه در موقع عقد باشند، یا بعدا به دنیا بیایند به زن او محرم هستند.

ـ اگر زنی را برای خود عقد کند، دائمه باشد، یا صیغه تا وقتی که آن زن در عقد او است نمی تواند با خواهر آن زن ازدواج نماید.

ـ اگر انسان بداند زنی شوهر دارد و با او ازدواج کند باید از او جدا شود و بعدا هم نمی تواند او را برای خود عقد کند.

ـ اگر کسی در حال احرام که یکی از کارهای حج است با زنی ازدواج نماید عقد او باطل است، و چنان چه می دانسته که زن گرفتن بر او حرام است، دیگر نمی تواند آن زن را عقد کند.

ـ اگر مرد طواف نساء را که یکی از کارهای حج است بجا نیاورد، زنش که به واسطه محرم شدن بر او حرام شده بود حلال نمی شود. و نیز اگر زن طواف نساء نکند، شوهرش بر او حلال نمی شود، ولی اگر بعدا طواف نساء را انجام دهند به یکدیگر حلال می شوند.

منبع : بيتوته

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده