دانلود فيلم وزنه برداري کیانوش رستمی پنجشنبه 93/08/22

كيانوش رستمي,2014,فيلم وزنه برداري کیانوش رستمی,فيلم وزنه برداري کیانوش رستمی 93/08/22,فيلم وزنه برداري کیانوش رستمی پنجشنبه 22 آبان 93,دانلود فيلم وزنه برداري کیانوش رستمی و كسب مدال طلا آلماتی قزاقستان

وزنه برداري کیانوش رستمی

یک نت ـ لطفا دانلود و مشاهده فيلم قهرماني کیانوش رستمی و كسب مدال طلا آلماتی قزاقستان اينجا كليك كنيد .

دانلود فيلم وزنه برداري کیانوش رستمی پنجشنبه 93/08/22

93/08/22 فيلم وزنه برداري کیانوش رستمی,

فيلم وزنه برداري کیانوش رستمی 93/08/22,

فيلم وزنه برداري کیانوش رستمی پنجشنبه 22 آبان 93

کیانوش رستمی پس از کسب عنوان قهرمانی جهان در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در آلماتی در نشست خبری حاضر شد.

وی با بیان اینکه خیلی خوشحالم که پس از 2 سال توانستم دوباره به صحنه مسابقات با مدال طلا بازگردم، اظهار داشت: در این 2 سالی که گذشت سختی زیادی کشیدم و تمام انگیزه‌ام برای کسب مدال طلای مسابقات بود و خوشحالم به آنچه که استحقاقش را داشتم رسیدم.

وی ادامه داد: برای شکستن رکورد جهان آمده بودم و اگر در حرکت اول دوضرب که همه دیدند به درستی وزنه‌ را مهار کردم؛ داوران هم این وزنه را می‌پذیرفتند، می‌خواستم در حرکات بعدی به رکورد جهان حمله کنم که در هر صورت این اتفاق نیفتاد. در حرکت دوم دوضرب نیز از لحاظ ذهنی به هم ریخته بودم اما در حرکت سوم با تمام تمرکز به روی تخته آمدم چون نمی‌خواستم مدال طلا را از دست بدهم و خوشحالم که به این مدال ارزشمند دست پیدا کردم. در هر صورت تمام تلاشم را می‌کنم تا در مسابقات سال آینده بتوانم رکورد جهان را جابجا کنم.

رستمی گفت: رقابت خیلی سختی را سپری کردم و وجود رقبای قدرتمند، سطح مسابقات دسته 85 کیلو را بالا برده بود. من هم بسیار آماده بودم و با وجود اینکه در دوضرب، دو بار وزنه‌ها را انداختم اما در حرکت سوم با آمادگی کامل وزنه 213 کیلویی را بالای سر برده و عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص دادم.

قهرمان دسته 85 کیلوی جهان در پایان گفت: از زارع و پانزوان، مربیانم در تیم ملی تشکر می‌کنم که در یک سال گذشته انگیزه زیادی به من دادند به خصوص اینکه در یک ماه گذشته و پس از بازی‌های آسیایی 2014 تلاش زیادی کردند تا بتوانم با فراموش کردن اتفاقات بازی‌های آسیایی دوباره با انگیزه بیشتر به تخته مسابقات برگردم و حتی اتفاقاتی که در این بازی‌ها افتاد را نیز جبران کنم.
 

-------------------------------------

در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان که در آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است، از ساعت 16:30 امروز کیانوش رستمی، ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان به رقابت با 9 وزنه‌بردار دیگر در گروه A دسته 85 کیلوگرم پرداخت.

رستمی در حرکات یکضرب ابتدا وزنه 173 کیلویی را با موفقیت مهار کرد. وی سپس وزنه 176 کیلویی را نیز بر فراز دستان خود به اهتزاز درآورد تا تقریباً مدال یکضرب این وزنه‌بردار در این حرکات قطعی شود.

رستمی سپس برای حرکت سوم خود تقاضای وزنه 178 کیلوگرمی را کرد که این بار هم از پس مهار آن به خوبی برآمد تا مدال نقره یکضرب از آن وی شود.

رستمی همچنین رکورد یکضرب دسته 85 کیلوگرم ایران را به میزان دو کیلوگرم ارتقا داد. رکورد قبلی این حرکت با 176 کیلوگرم در اختیار سهراب مرادی بود که 3 سال پیش در جام باشگاه های آسیا در ازبکستان به ثبت رسیده بود.

ایوان مارکوف از بلغارستان با وزنه 179 کیلویی و آندره ریباکوف از بلاروس با وزنه 175 کیلویی به ترتیب اول و سوم شدند.

در حرکات یک ضرب هیچ وزنه‌برداری از دور رقابت‌ها اوت نکرد.

با آغاز حرکات دوضرب کیانوش رستمی برای اولین بار درخواست وزنه 211 کیلویی را کرد که در مهار آن ناکام ماند. رستمی در بار دوم با اضافه کردن یک کیلوگرم دیگر به وزنه قبلی برای بلند کردن وزنه 212 کیلویی روی تخته آمد که این بار هم ناکام بود و نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد. وزنه‌بردار کشورمان برای بار سوم نیز یک بار دیگر یک کیلوگرم دیگر به وزنه درخواستی خود اضافه کرد اما این بار این وزنه 213 کیلویی را مهار کرد تا با فرار از اوت شدن از این حرکات، مدال خود را هم قطعی کند.

در نهایت رستمی با ثبت مجموع 391 کیلوگرم دو مدال طلای دوضرب و مجموع را همراه با مدال نقره یک ضرب از آن خود کرد.

در این دسته مارکوف از بلغارستان و اوکولوف از روسیه با ثبت مجموع 390 و 385 کیلو به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در حرکات دوضرب نیز آلیموف از ازبکستان و اوکولوف از روسیه دوم و سوم شدند.

رستمی پیش از این عنوان قهرمانی جهان در سال 2011 پاریس و برنز المپیک 2012 لندن را نیز به خود اختصاص داده بود.

منبع :فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

کیانوش رستمی وزنه برادر افسانه ای ایران قصد دارد با غیرت رستم گونه و منشی پهلوانانه که در خور شأن و شخصیت ورزشکاران ایران زمین هست بار دیگر در المپیک تاریخ ساز شود و نام خود را در تاریخ وزنه برادری ایران جاودانه کند و با پشت سر گذاشتن تمام رقیبان نامی خود از جمله اکولوف گردن اویز طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو را تصاحب کند.به امید روزیکه ایران به حق واقعی خود در رشته وزنه برادری در سطح اول جهان برسد و بر بام رشته ی وزنه برادری تکیه زند.