هتل هایی با معماری های فوق العاده

یک نت ـ شاید هتل هایی با معماری های فوق العاده و طراحی های عالی، خدمات بی‌شمار و چشم اندازهای نفس گیر چیزی نباشند که همه مردم از عهده مخارج آنها بر بیایند. اما هستند پولدارهایی که یکی از تفریحاتشان بازدید و اقامت در بهترین هتل ها دنیاست.

بنای یخی هنرمندانه که نخستین بار در سال 1990 میلادی توسط یک هنرمند فرانسوی گشایش یافت، اکنون به یک هتل سرد اما جذابی تبدیل شده که پذیرای مهمانان بی‌شماری از سراسر جهان است. بسیاری از گردشگران دوست دارند تجربه خوابیدن روی تخته های یخی را تجربه کنند. باید بدانید این هتل هرسال توسط هنرمندان و کارشناسان ساختمان سازی مورد بازسازی قرار می گیرد. در این هتل دمای داخلی هرگز زیر 23 درجه فارنهایت نمی رود و مسافران باید لباس های گرمایشی از زیر بپوشند و کلاه به سر بگذارند و درون کیسه های خوب روی بلوک هایی از یخ بخوابند. آنها پتوهای بسیار گرم و ضخیم در اختیار خواهند داشت. در این تصویر یک لوستر بسیار زیبا را می بینید که در سالن هتل آویخته شده است. این هتل از 10 دسامبر تا اواسط آوریل پذیرای مهمانان خود است.

 

هتل

یک نت ـ هزینه کرایه اتاق برای هرشب در این هتل از 303 دلار آمریکا شروع می شود.

2.    هتل بورلی هیلز - بورلی هیلز – کالیفرنیا

 

در پشت دیوارهای صورتی «قصر صورتی»، ستاره های مشهور در اتاق های مجللی استراحت می کنند که استخر و پاسیو خصوصی دارند. این مخفیگاه لس آنجلسی سنتی تقریبا همه ستاره ها از برنده های جایزه آکادمی همچون الیزابت تایلور و مرلین مونرو گرفته تا ستاره های راک همچون میک جَگِر را به سمت خود جذب می کند. مسافرها می توانند از اتاق های یک طبقه متنوع گرفته تا خانه های 465 متر مربعی یکی ر انتخاب کنند. این خانه های یک طبقه بسیار مجلل، استخرهای عمیق و محلی برای نشستن در فضای بیرون با شومینه هایی در فضای باز دارد. 

این هتل خمیده که سر بر آسمان افراشته است، قرار نبوده که بلندترین یا بزرگ ترین برج دنیا باشد، قرار بوده زیباترین باشد که واقعا هست. نمای خارجی و طراحی داخلی این هتل واقعا خیره کننده است و اقامت در آن برای مسافران خاطره های ماندگاری بر جا می گذارد.

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده