باجناق‌های شرور به دنبال زن جوان

یک نت ـ باجناق‌های شرور که پس از ربودن زن جوان او را در بیابان‌های آبیک آزار و اذیت کرده بودند، در عملیات تعقیب و گریز با پلیس دستگیر شدند.

 

تله برای زن جوان

یک نت ـ باجناق‌های شرور که پس از ربودن زن جوان او را در بیابان‌های آبیک آزار و اذیت کرده بودند، در عملیات تعقیب و گریز با پلیس دستگیر شدند.

زن جوان هفته گذشته برای ملاقات اقوامش راهی قزوین شد. هوا در حال تاریک شدن بود که زن جوان تصمیم گرفت به خانه بازگردد، اما از تاکسی یا اتوبوس خبری نبود. نیم ساعت گذشت و زن جوان همچنان منتظر تاکسی بود که خودروی پرایدی مقابلش توقف کرد. علاوه بر راننده یک مرد دیگر هم سوار خودرو بود. رفتار دو سرنشین پراید عادی بود و به همین خاطر تصمیم گرفت سوار شود.

در میانه راه متوجه شد راننده به جای این که از داخل شهر حرکت کند به سمت خارج شهر می‌رود. به راننده اعتراض کرد و خواست پیاده شود، راننده با بی‌اعتنایی به حرف‌هایش با تهدید گفت: اگر ساکت نشوی، جانت را می‌گیرم.

زن مسافر زمانی که دید مرد مسافر هیچ واکنشی نسبت به حرف‌های وی و رفتار راننده ندارد، تازه دریافت که در دام دو شیطان گرفتار شده است. قصد داشت در خودرو را باز کند و خود را به بیرون پرت کند، اما راننده دستگیره در را دستکاری کرده بود. سرنشین پراید که تا آن لحظه ساکت بود تیغه چاقو را زیر گلوی قربانی خود گذاشت و تهدید کرد اگر بیش از این تلاش کند، گلوی او را می‌برد.

التماس‌هایی که خاموش شد

اشک چشمان زن جوان را پر کرده بود. التماس می‌کرد رهایش کنند و با او کاری نداشته باشند. «هرچه پول و طلا دارم به شما می‌دهم. فقط اجازه دهید پیاده شوم.» راننده پس از طی مسافتی حوالی یک روستا توقف کرد و به کمک همدستش زن جوان را از خودرو پیاده و نقشه شیطانی خود را اجرا کردند. دو مرد تبهکار قربانی خود را در همان حال، رها کرده و گریختند.

زن جوان وقتی بسختی خود را به روستا رساند، متوجه شد آدم‌ربایان او را در حوالی شهرستان آبیک رها کرده‌اند. در تماس با خانواده اش موضوع را به آنها اطلاع داد و با حضور آنها در روستا و بهبود حالش برای شکایت به اداره آگاهی رفت.

ماموران در نخستین گام به چهره نگاری از دو متهم پرداخته و مشخصات دو مرد شرور در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این‌که در روزهای پایانی هفته گذشته ماموران هنگام گشتزنی در محله‌های شهرستان آبیک و با زیر نظر گرفتن خودروهای پراید به یکی از این خودروها که دو سرنشین آن شباهت بسیاری به همان دو متهم فراری داشت، مشکوک شدند. راننده وقتی گشت پلیس را دید سریع از محل گریخت که این اقدام او شک پلیس را بیشتر کرد. در جریان عملیات تعقیب و گریز خودروی پراید متوقف و دو سرنشین آن دستگیر شدند.

اعتراف متهمان

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی منکر هر جرمی شدند، اما پس از روبه‌رو شدن با شاکی لب به اعتراف گشودند. متهمان که خود را باجناق یکدیگر معرفی می‌کردند در بازجویی‌ها گفتند انگیزه‌ای برای این کار نداشته‌اند. شب حادثه با دیدن شاکی که تنها درخیابان منتظر تاکسی بوده، وسوسه شیطانی سراغشان آمده و تصمیم به این کار گرفته بودند.

متهمان مدعی شدند، گمان نمی‌کردند شاکی از آنها شکایت کند و دستگیر شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از اعتراف متهمان پرونده، از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای این شهر برای آنها قرار قانونی صادر شد و دو مرد جوان روانه زندان شدند تا با پایان یافتن تحقیقات بزودی در دادگاه محاکمه و مجازات شوند.

جواد یاوری افزود: مخلان امنیت عمومی آگاه باشند که قوه قضاییه با هر گونه اعمال خلاف قانون آنها قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه هیچ گونه هنجارشکنی را به این افراد نخواهد داد.

وی با هشدار به خانواده‌ها بویژه دختران و زنان جوان از آنها خواست از سوار شدن به خودروهای عبوری در ساعات پایانی شب خودداری کنند و از خودروهای عمومی مانند تاکسی و اتوبوس استفاده کنند تا چنین حوادث تلخی برایشان رخ ندهد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده