حمله چند موتورسوار به اتوبوس تيم استقلال در خوزستان

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید در بازی با فولاد نوین اهواز در جام حذفی از دقیقه یک تا ۱۲۰ به خانواده او و امیر قلعه نویی توهین شده است.

تيموريان

یک نت ـ آندرانیک تیموریان درباره پیروزی استقلال برابر فولاد نوین اهواز در جام حذفی با بیان مطلب فوق، به مهر گفت: بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه اول چند موقعیت داشتیم که با سهل انگاری نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم و بازیکنان تمام توانشان را به کار بردند تا به گل برسیم ولی بازی گره خورده بود و ما توانستیم در دقایق پایانی پیروز این بازی باشیم.

هافبک استقلال تاکید کرد: جام حذفی همیشه جام شگفتی هاست و با توجه به اینکه فولاد نوین هم یک تیم دسته اولی بود خیلی تلاش می کرد مقابل ما بازی خوبی ارائه بدهد و نتیجه هم بگیرد ولی فکر می کنم تجربه بازیکنان ما باعث شد تا با تلفیقی از جوانانی که در زمین بودند، پیروز از بازی خارج شویم.

تیموریان درباره فحاشی‌هایی که به او در طول بازی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: از دقیقه یک تا ۱۲۰ به خانواده من و امیر قلعه نویی توهین کردند که من واقعا دلیلش را نمی‌دانم. نمی‌دانم آنها هواداران فولاد نوین بودند یا افراد دیگری. فقط می‌خواهم بدانم گناه خانواده ما چه بوده است که باید فحش بشنویم. امیدوارم مسئولان راهکاری اتخاذ کنند تا دیگر شاهد فحاشی در ورزشگاه‌ها نباشیم.

وی تصریح کرد: وقتی از ورزشگاه بیرون آمدیم، متاسفانه چند موتورسوار به اتوبوس حمله کردند و با آجر شیشه‌های اتوبوس را شکستند. خدا را شکر که هیچ کدام از بازیکنان آسیب ندید.

هافبک استقلال با اشاره به بازی بعدی این تیم برابر پدیده مشهد در لیگ برتر، گفت: پدیده استراحت خوبی کرده است و مطمئنا در شهر خودشان به دنبال پیروزی هستند. ما هم یک بازی سنگین را مقابل تیم فولاد نوین انجام دادیم و قرار است امروز استراحت و ریکاوری کنیم. با آنالیزی که کادر فنی از پدیده دارد فردا تمرینات را آغاز می‌کنیم.

تیموریان همچنین درباره اردوی تیم ملی در پرتغال، تاکید کرد: شرایط بسیار خوبی در اردو حاکم بود. دو بازی مقابل اشترویل و بنفیکا انجام دادیم و فکر می‌کنم هدف کادر فنی این است که با تمام قوا در اردوها شرکت کنیم و به هماهنگی برسیم تا بتوانیم جام ملت‌ها را با قدرت شروع کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود بنفیکا بدون بازیکنان اصلی خود برابر ایران بازی کرده است، گفت: آقایانی که این صحبت را انجام می‌دهند، آیا آنجا بودند؟ کدام مربی خودش را زیر سئوال می‌برد؟ همه دوست دارند با تیم‌های بزرگ بازی کنند تا به هماهنگی لازم برسند. متاسفانه این صحبت‌ها فقط از ما ایرانی‌ها بر می‌آید و بس. هیچ جای دنیا فردی تیم ملی کشورش را اینطور تخریب نمی‌کند!

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده