دعانویس مشهور فوتبال ایران

دعانویس مشهور فوتبال ایران/ با فردی که مشهور به دعانویس فوتبال ایران است: رابطه من و دایی در حد سلام و علیک است! کشش ندهید!

دعانویس

یک نت ـ داستان عکس با محمد دایی؟ بیخیال، کشش نده !

فرشید گرائیلی مرد خوش‌برخوردی است هر قدر در رسانه‌ها لقب‌های ترسناک به او بدهند و او را به نام «جادوگر فوتبال ایران» بشناسند، اما او ساده‌تر و صمیمی‌‌تر از آنچه تصورش را کنید با شما برخورد می‌کند، بعد از گفت‌وگوی سه هفته پیش تماشاگران امروز با ف. گ فوتبال ایران این مصاحبه بازتاب‌های زیادی در رسانه‌ها داشت.

 

چند روز پس از انتشار فهرست تازه تیم ملی، دوباره به گرائیلی زنگ زدیم. می‌خواستیم بدانیم آیا نام گلر مورد ادعای او در این فهرست وجود دارد؟
*آقای گرائیلی شنیدید که برخی از رسانه‌ها در مورد حرف‌های شما گمانه‌زنی  حتی با یکی دو نفر از گلرها هم مصاحبه کرده بودند.

شنیده‌ام اما نخوانده‌ام، کلا اهل خواندن مصاحبه فوتبالیست‌ها نیستم.
*می‌دانید چه حرف‌هایی زده‌اید؟

نه. بگذارید من یک سؤال از شما بپرسم. مگر من اسم کسی را آورده‌ بودم؟ من گفته بودم یک گلری که در تیم ملی بود اما بعدها خط خورد. چرا کسی به خودش گرفته؟ شاید من منظورم گلر دیگری بوده.
*بعضی فکر می‌کنند نشانه‌هایی که شما داده بودید تقریبا روشن بوده.

ایران پر از گلرهایی است که لیاقت دعوت شدن به تیم‌ملی را دارند. کلی گلر هم به در اردوهای تیم ملی بوده‌اند ما به جام‌‌جهانی نرفته‌اند. اما نمی‌دانم چرا یک نفر باید به خودش بگیرد؟ چند گلر دیگر که در حد دعوت به تیم ملی هستند در سال‌های گذشته با من تماس می‌گرفتند، به جام‌جهانی نرفتند اما هیچ کدام از آنها بعد از مصاحبه من چیزی نگفتند.
*حالا یک سؤال دیگر، دو نفر در لیست اولیه کی‌روش برای اردوی پرتغال حضور داشتند اما در روز آخر خط خوردند. شما نمی‌خواهید حرفی بزنید؟

آن شخص باید تلاشش را بیشتر کند تا به تیم ملی هم برسد. باید همان‌جور که خودش گفته به خدا و ائمه توکل کند تا دوباره برای تیم‌ملی دعوت شود.
*یکی از سایت‌های محلی تصویری از شما منتشر کرده بود که انگار اشتباهی بود و ما در تماشاگران چاپ کردیم.

بله. آن عکس من نبود. کلی با بچه‌ها خندیدیم.
*اما سایت نساجی اسپورت هم عکس‌هایی از شما منتشر کرده که این بار دیگر واقعی است. در چند عکس در جایگاه ویژه تیم هستید. چه کسی شما را به آنجا می‌برد؟

به هر حال من را در قائمشهر می‌شناسند. می‌توانم راحت به جایگاه ویژه بروم.
*به چه عنوانی به جایگاه ویژه می‌روید؟

به عنوان نیاز ندارم. همه اینجا من را می‌شناسند.
*یک عکس هم از شما کنار محمد دایی منتشر شده. ارتباطی با او دارید؟

آن روزها مربی نساجی بوده به هر حال شاید عکسی بوده که ما کنار هم باشیم.
*اما در شرح عکس نوشته که تصویر برای سال ۱۳۸۸ است و شما همراه نساجی به شیراز رفته‌اید و تصویر شما جلوی رختکن تیم نشان می‌دهد که با محمد دایی حرف می‌زنید. ارتباط شما با محمد دایی در چه حدی است؟

در حد سلام و علیک. کشش نده.

منبع: مجله تماشاگران امروز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خوام.کارم انجام شه 500 شیرینی میدم .