شوهرم فيلم هاي مستهجن نگاه ميكنه

شوهرم استاد دانشگاهه زمانی که بیکار هست یا تنهاست فیلم سوپر میبینه خیلی هم علاقه مند به این چیزاست ی روز وقتی مشغول فیلم دیدن بود سر رسیدم و خلاصه دعوامون شد .
مستهجن

یک نت ـ شوهرم استاد دانشگاهه زمانی که بیکار هست یا تنهاست فیلم سوپر میبینه خیلی هم علاقه مند به این چیزاست ی روز وقتی مشغول فیلم دیدن بود سر رسیدم و خلاصه دعوامون شد اون به من میگه تو متحجری اینا برای من سرگرمیه
من هیچ حالی بهم دست نمیده ولی من قبول نمیکنم میدونم دروغ میگه شما بگید من با این مشکل چکار کنم اگه حرفی بزنم میگه تو متحجری به شدت مایل به خریدن ماهواره است و تا الان اجازه ندادم بهش شما میگید چکار کنم .

با عرض سلام

اینکه رویکرد ایشان به اینگونه مسائل معلول برخی عوامل نظیر؛ سرخوردگی، افراط در گذشته، اضطراب یا افسردگی و نیز عدم رضایت از روابط زناشویی ( وبه طور کلی نارضایتی عمیق از شرایط موجود) باشد بعید نیست.

لذا در قدم اول نیاز است با بررسی شرایط زندگی و شناسایی آسیبهای احتمالی موجود، ریشه این رفتار مشخص گردد و به تناسب سعی در برطرف نمودن اسیب شود.

ضمن اینکه در پاره ای از موارد لازم است نسبت به رفتار ایشان تغافل (به روی خود نیاوردن و خود را به غفلت زدن و ندیدن) داشته باشید، ضرورت دارد با گفتگوی صمیمانه با ایشان، وی را از تهیه ماهواره منصرف نمایید. در هر صورت لازم است نسبت به این موضوع همچنان مخالفت داشته باشید.

نکته دیگر اینکه سعی کنید موضوع را به نحوی پیگیری نمایید که برای وی این ذهنیت ایجاد نشود که شما قصد مدیریت وی را دارید، این امر مستلزم آن است که رویکرد و تعامل شما با ایشان به نحو حمایتگرانه باشد و نه سرزنشگرانه. به عبارتی لازم است برخورد شما با ایشان به گونه ای باشد که خیرخواهی شما در ان مشهود باشد و نه عیبجویی.

در پناه خدای متعال موفق باشید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

بتوچه..........
سلام به قول دوستمون کارشناس محترم شما باید نادیده بگیرید ولی شوهرتون متوجه بشه که شما نادیده گرفتین با این حال یواش یواش خودش خجالت بکشه و دست بکشه از این کارهای واقعا متاسف بار موفق باشی
سلام به قول دوستمون کارشناس محترم شما باید نادیده بگیرید ولی شوهرتون متوجه بشه که شما نادیده گرفتین با این حال یواش یواش خودش خجالت بکشه و دست بکشه از این کارهای واقعا متاسف بار موفق باشی
به نظر من علت دیدن ایشان هیچ کدام از مسایل بالا نیست و تنها علت، شهوت پرستی ایشان می باشد و تنها راه درمان نشان دادن نارضایتی شما از این عمل (به صورت جدی) می باشد. برای من تمام مشکلات از روزی شروع شد که این مسائل در زندگی بنده وارد شد و داشت عادی می شد و به خوبی لمس کردم که همسرم دارد دچار بی بند و باری اخلاقی می شود(در رفتار و حرفهای او کاملا مشهود بود--- با توجه به اینکه یکی از آثار دیدن این فیلمها،تنوع طلبی جنسی در مردان است) وقتی این بساط از خانه جمع شد زندگیمان دوباره به حالت عادی خود برگشت. شوهرم نیز از نظر اعتقادی دوباره محکم تر شده است و از کاهای گذشته اش اظهار ندامت میکند.
طلاق بگیر با یه بچه شیخ ازدواج کن تا برات قران بخواند
اگه این آدم خواهرت هم بود همین حرفو میزدی؟
امیدوارم مشکلت حل بشه
آقای احمدممد معلومه شماهم از اون دسته آدمایی هستین که نمیتونن امیال حیوانی شونو کنترل کنن. بنظر من شما موقع ازدواج برو یه دختر تن فروش بگیر که به هم بیاین. !! چون مردی که فیلمای پورنو رو به رابطه با شریک زندگیش ترجیح بده لیاقتش بیشتر از این نیست