صحبت هاي علي كريمي در مورد مربي شدن در تيم ملي فوتبال ايران

یک نت ـ علی کریمی پس از انتخابش به عنوان مربی تیم ملی و دستیار کی‌روش در نشست خبری گفت: تشکر می‌کنم از فدراسیون فوتبال و کفاشیان که دعوتم کردند در تیم ملی باشم و قبلا من به عنوان بازیکن در خدمت تیم ملی بودم و اکنون نیز افتخار بزرگتری نصیب من شده که به عنوان مربی در خدمت تیم ملی باشم.
علي كريمي

یک نت ـ در نشست مشترک مسئولان فدراسیون با سرمربی تیم ملی، علی کریمی به عنوان دستیار سرمربی انتخاب شد.

در این جلسه که علی کفاشیان، مهدی محمد نبی و سرمربی تیم ملی حضور داشتند، به پیشنهاد سرمربی تیم ملی، علی کریمی به عنوان دستیار ایرانی کی روش انتخاب شد.

لازم به توضیح است با توجه به حضور تعداد زیادی از رسانه‌ها و ابراز علاقه ایشان، نشست مطبوعاتی سرمربی تیم ملی و علی کریمی 45 دقیقه بعد از مخابره این خبر و راس ساعت 16:30 در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار خواهد شد.

علی کریمی پس از انتخابش به عنوان مربی تیم ملی و دستیار کی‌روش در نشست خبری گفت: تشکر می‌کنم از فدراسیون فوتبال و کفاشیان که دعوتم کردند در تیم ملی باشم و قبلا من به عنوان بازیکن در خدمت تیم ملی بودم و اکنون نیز افتخار بزرگتری نصیب من شده که به عنوان مربی در خدمت تیم ملی باشم.

وی ادامه داد: از کسانی که انتظار داشتند جای من باشند عذرخواهی کنم که این سمت را به من دادند و تمام سعی و تلاشم را می‌کنم به عنوان مربی تجارب زمان بازیگری‌ام در اختیار بازیکنان بگذارم و افتخار است که با کی‌روش کار می‌کنم و طبیعی است که این مسائل در دوران مربیگری به دردم بخورد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده