اعدام 3 زن موصلي/فرار دست جمعي داعش

یک نت ـ در حالی که نیروهای ارتش عراق به کمک نیروهای مردمی موفق به فتح مناطق تحت تصرف داعش می شوند، بسیاری از سرکردگان این گروه‌ از موصل به سوریه فرار کردند.
اعدام 3 زن

یک نت ـ قصی عباس، از اعضای انجمن شبکه های استان نینوا، با اعلام این خبر افزود:‌ فرار جمعی سرکردگان داعش، نشانه بازپس گیری مناطق تحت کنترل آنان توسط ارتش عراق است.

وی افزود :‌ مناطق زیادی از استان صلاح الدین توسط ارتش عراق پاکسازی شده است و داعشی ها در موصل شکست سنگینی خوردند.

عباس تصریح کرد : عملیات پاکسازی شهر موصل به مراتب آسانتر از پاکسازی دیگر شهر های عراق از جمله آخرین آنها منطقه آمرلی از دست تروریستها داعش است چراکه روحیه تروریستهای داعش پس از شکستهای پی در پی در مقابل نیروهای ارتش عراق، به شدت تضعیف شده است .

با تاکید مرجعیت و درخواست فزاینده مردم آمرلی برای نجات آنها از تروریست های داعش، نیروهای ارتش عراق با حمایت نیروهای مردمی و  کرد عملیات گسترده ای را برای پایان دادن به محاصره آمرلی و سرکوب تروریستهای تکفیری آغاز کردند و در نهایت محاصره این شهر در هم شکسته شد و تروریستهای داعش متواری شدند.

نیروهای ویژه اداره مبارزه با تروریسم عراق همچنین موفق به پاکسازی کامل سلیمان بیک از وجود تروریستها شدند. نیروهای عراقی پس از ورود به منطقه سلیمان بیک پرچم عراق را بر فراز ساختمانهای این ناحیه برافراشتند. حضور تروریستها در منطقه سلیمان بیک مانع بزرگی بر سر راه پاکسازی مناطق پیرامون ناحیه آمرلی بود .

در همین حال، تروریست های داعش‌، امروز (جمعه) سه زن اهل موصل را اعدام کردند؛ هنوز علت این اعدام ها مشخص نشده است.

خبرگزاری الیوم الثامن از موصل ، ‌منابع خبری در پزشکی قانونی شهر موصل با اعلام این خبر افزودند :جنازه های این زن ها به پزشکی قانونی شهر موصل منتقل شده است .

این منبع تصریح کرد بر روی اجساد آثار گلوله های جنگی در ناحیه سر دیده می شود و هنوز علت کشته شدن این زنها مشخص نیست. تروریستهای داعش شب گذشته (پنج شنبه شب) نیزهفت نفر از ساکنان شهر موصل را با شلیک گلوله به سر آنها اعدام کردند .

اما فرماندار شهر حدیثه از آماده شدن تروریست های داعش برای حمله به این شهر خبر داد. عبدالحکیم الجغیفی با هشدار درباره آمادگی داعش برای حمله به شهر حدیثه از 4 محور، اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش آمریکا با وجود اعلام کمک به مردم عراق در روزهای گذشته پیش هیچ پروازی بر فراز شهر نداشته‌اند.

الجغیفی به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت: گروه تروریستی داعش عوامل خود را از مناطق الرطبه ، القائم ، عانه و راوه استان الانبار به اطراف شهر حدیثه (160 کیلومتری غرب شهر الرمادی مرکز این استان) می فرستد، تا به این شهر از چهار محور حمله کند. الجغیفی خاطرنشان کرد: میزان آمادگی نیروهای امنیتی و عشایر استان الانبار نیز بسیار خوب است و آنان خود را برای دفع هر حمله تروریستی کاملاً آماده کرده اند.

منبع : شبكه خبر

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده