كي ميتونه اين قاتل شناسايي كنه ؟ +عكس

یک نت ـ مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ به منظور اطلاع از محل اختفا و دستگیری فردی که ۷ سال پیش در جریان یک منازعه، یک نفر را به قتل رسانده بود، اقدام به انتشار عکس وی کرد.
قاتل

یک نت ـ این قاتل را شناسایی کنید+عکس

درساعت ۱۸:۳۰ بیست و نهم فرودین ماه سال ۸۶، وقوع یک فقره تیراندازی در منطقه چرمشهر از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، به کلانتری ۱۷۶ حسن آباد اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود که جوانی به نام امیر (۲۴ساله) بر اثر اصابت گلوله شلیک شده از یک اسلحه شکاری مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه ۱۰۱ جزایی دادگاه عمومی بخش فشافویه، پرونده در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پس از آغاز رسیدگی به پرونده و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه نزاع و درگیری منجر به فوت مقتول، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که نزاع و درگیری به خاطر ورود چندین رأس گوسفند متعلق به مقتول به داخل یک زمین زراعی و اعتراض صاحب زمین آغاز شده است؛ لذا بلافاصله صاحب زمین زراعی بنام نوشاد (۴۰  ساله) دستگیر شد و در اعترافات خود عنوان کرد که در نزاع و درگیری حضور داشته اما ارتکاب جنایت توسط کارگرش به نام "حاتم"  صورت گرفته است.

"نوشاد" در اظهاراتش، در خصوص نحوه مرگ مقتول به کاراگاهان گفت: به همراه حاتم در مزرعه مشغول کشاورزی بودیم که ناگهان چندین رأس گوسفند وارد مزرعه شدند و در همین زمان نیز مقتول وارد زمین کشاورزی شد؛ به همراه حاتم برای بیروی کردن گوسفندان به سمت آن‌ها رفتیم که همین موضوع باعث آغاز درگیری ما با مقتول شد که ناگهان حاتم با اسلحه شکاری همراه خود که آن را برای حفاظت از حیوانات وحشی همیشه همراه خود داشت، به سمت مقتول شلیک کرد و پس از زمین افتادن مقتول، حاتم نیز از محل متواری شد و از آن زمان هیچ خبری از وی ندارم.

تسنیم -با شناسایی متهم اصلی پرونده به نام حاتم. ج (متولد ۱۳۶۴)، کارآگاهان اداره دهم در همان زمان ارتکاب جنایت به محل سکونت متهم در شهر ورامین مراجعه کردند اما در تحقیقات مشخص می‌شود که وی پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به دستور مقام محترم قضایی، دستور انتشار تصویر متهم متواری پرونده از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل‌های تردد این شخص دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس‌های ۵۱۰۵۵۵۱۰ و۵۵۳۸۹۰۴۸ در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 

این قاتل را شناسایی کنید+عکس

منبع : فرهنگ نيوز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده