خواهرم عاشق يه پسر اهل دود و دزدی و دنبال ناموس شده

یک نت ـ من خواهرم توسط همکلاسیش با یه پسر دوست شد.اون پسر با توجه به وعده های دروغ و زبون بازی خواهرمو به خودش وابسته کرد.تا زمانی که ما فهمیدیم و واقعیت ها رو شد.در صورتی که اون پسر با تحقیقات من و پدرم کاملا از همه نظر منفی هستش.بیکار.
عاشق

سلام.خواهش میکنم درست ترین راه حل رو بدید.. من خواهرم توسط همکلاسیش با یه پسر دوست شد.اون پسر با توجه به وعده های دروغ و زبون بازی خواهرمو به خودش وابسته کرد.تا زمانی که ما فهمیدیم و واقعیت ها رو شد.در صورتی که اون پسر با تحقیقات من و پدرم کاملا از همه نظر منفی هستش.بیکار.

بدون تحصیلات.اهل دود و دزدی و دنبال ناموس و زندگی تو بدترین نقطه شهر.میشه گفت یه الاف و ولگرد و سربار زندگیشون و جامعه.سطح اختلاف خانوادمون بین آسمون و زمینه.خواهر 22 ساله ما عاشقش شده.پیش مشاور بردیم.تاثیر نداشت.

تنها دلخوشی و امیدم به شماست.خواهرم اصلا قانع نمیشه و با رویاهای خام و توجیهات خام فکر میکنه وقتی برن تو زندگی همه چی درست میشه.اون پسر اهل زندگی نیست چون یه چیز مثبت تو وجودش نیست.

لطفا برای خواندن ادامه مطلب و پاسخ کارشناس اينجا کلیک کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

سلام من دفتردار ازدواج هستم. بهترين راه كه به نظر بنده مي رسد اين است كه ملاكهاي يك ازدواج موفق و هسق موفق و پاك را به خواهرتان بفهمانيد. و ازدواجهاي ناموفقي را در شرايط مشابه بوده اند به عينه به خواهرتان نشان دهيد. مسئله بسيار مهم كه جوانان و نوجوانان بايد در انتخاب همسر مورد توجه داشته باشند اين است كه: هميشه در ازدواج و انتخاب همسر بصورت نقد تصميم بگيرند نه نسيه. به اين مفهوم كه در حال حاضر اين خانم با آقا در چه وضعيتي هستند. مثلا آقا در حال حاضر نه كار دارد، نه سربازي رفته و نه ماشين دارد و اهل دود و دم است ؛ و اين همان مواد اوليه تصميم گيري است كه نقد است. و تصميم براين اساس مي تواند صحيح و بازدارنده باشد و اما تصميم نسيه اي: يعني اينكه موقع تصميم گيري به خود بگوييم او اگر چه معتاد است ولي بعد از ازدواج او اعتيادش را ترك مي كند. او اگر چه بيكار است و لي بعد از عقد به دنبال كار مي رود. او اگر چه عادت هاي بد اخلاقي و زشتي دارد و لي بعد از عقد او را خودم تربيت مي كنم و خوب بودن را يادش مي دهم. اين موارد همان معيار تصميم گيري هاي اشتباه .و نسيه است . نسيه مي گوييم چون ممكن است هيچگاه نقد نشود . و او هميشه به همان حال باقي بماند. و ما هم موفق به تغيير و تحول رفتاري در او نشويم و صد البته ممكن است خودمان هم در رنگ و لواي و سلك در بياييم و اين همان نابودي و شكست است. بتابراين برادر عزيز شما مي توانيد راهها و روشهاي تصميم گيري درست را به خواهر محترمتان تفهيم كنيد و بطور مستقيم انتخابشان را محكوم نكنيد.