سایت یک نت تبلیغات می پذیرد.

شبکه جهانی اینترنت بعنوان یک آیتم موفق تبلیغاتی در شخصی‌ترین حریم خصوصی افراد در سیل عظیم اقتصاد الکترونیکی با میلیونها نفر استفاده کننده و میلیاردها دلار سرمایه ، انتخاب مدیران هوشمند و تواناست.

تبليغات

حضور موفق در عرصه تجارت، نیازمند بهره‌گیری از وسایل و ملزومات خاص عصر تحول نوین می‌باشد. در این راستا شبکه جهانی اینترنت بعنوان یک آیتم موفق تبلیغاتی در شخصی‌ترین حریم خصوصی افراد در سیل عظیم اقتصاد الکترونیکی با میلیونها نفر استفاده کننده و میلیاردها دلار سرمایه ، انتخاب مدیران هوشمند و تواناست.

در مقایسه با تبلیغات سنتی، تبلیغ در اینترنت از مزیت‌های قابل ملاحظه‌ای برخوردار است از آن جمله می‌توان به ایجاد ارتباط دو طرفه با مخاطب، ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات، توانایی هدفگیری ایستا و پویای مشتریان، دسترسی جهانی و شبانه‌روزی، ارسال و نگهداری و بروز رسانی آسان، قابلیت اندازه‌گیری و ردگیری بالا، طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش اشاره کرد.بعلاوه هزینه تبلیغ در اینترنت نیز به مراتب کمتر از رسانه‌های دیگر می‌باشد.

شرکت های تجاری اگر بخواهند در عرصه فعالیت باقی بمانند و موقعیت خود را در بازار پررقابت امروز حفظ کنند چاره‌ای جز به کارگیری این نوع از تبلیغات نخواهند داشت. این امر درمورد شرکت هایی که بخواهند در سطح جهانی فعالیت کنند مصداق بارزتری خواهد داشت.

تبلیغات اینترنتی دارای اشکال مختلفی است که هر شکل آن دارای ویژگی‌های خاص خود است و با توجه به هدف تبلیغات، نوع محصول، ویژگی‌های مخاطبان، باید شکل متناسب آن انتخاب شود.

سایت يك نت با توجه به بازدید مناسب و بالای کاربران ، جایگاه مناسبی جهت تبلیغ برند و کالای شما می باشد. تعداد جایگاه های تبلیغاتی پورتال و مجله اينترنتي يك نت برخلاف دیگر سایت ها محدود بوده و همین امر علاوه بهتر دیده شدن تبلیغات، احتمال کلیک بر روی بنر ها را نیز افزایش می دهد .

شرایط پذیرش تبلیغات :

حداکثر حجم بنر : 50 كيلو بايت

فرمت های قابل پذیرش : GIF و JPG  و SWF      

استفاده از تصاویر غیر اخلاقی در بنر قابل پذیرش نمی باشد.

تمامی محتوای سایت تبلیغ دهنده باید متناسب با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و تا پایان مدت زمان تبلیغ نباید این مورد نقض شود .

در صورتی که دستور قضائی یا اخطاری توسط نهادهای ناظر ( نهاد قضایی، انتظامی یا وزرات ارشاد) نسبت به حذف یک آگهی به مسئولین سایت ابلاغ شود آگهی فوق از سایت حذف شده و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.

چنانچه سایتی پس از تبلیغ بازدیدکننده را به سایت هایی که ما از پذیرش آن معذوریم هدایت کند تبلیغ مورد نظر حذف و مسئولیت خسارت آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.

طراحی بنر بر عهده سفارش دهنده میباشد و در صورت نیاز ما آماده همکاری جهت طراحی بنر می باشیم(سفارش طراحی) که هزینه آن بصورت مجزا محاسبه خواهد شد.

پس از سفارش تبلیغ و پرداخت مبلغ , تبلیغات بنری شما تا پایان زمان نمایش بر روی سایت قرار خواهد گرفت و در این مدت تبلیغ دهنده قادر به فسخ قرارداد تبلیغ نخواهد بود .

توجه : قيمت ها در مقايسه با سايت هاي مشابه بسيار پائين مي باشد اما بازدهي سايت يك نت با توجه به كاربران خاص اين سايت و همچنين جايگاه مناسب بنرها بسيار بالا مي باشد .
 

*********************************

سمت راست و چپ در اندازه 220 در 112

مدت 1 ماهه 100000 صد هزار تومان

مدت 2 ماهه 190000 صد و نود هزار تومان

مدت 3 ماهه 280000 دويست و هشتاد هزار تومان

مدت 6 ماهه 550000  پانصد و پنجاه هزار تومان

مدت 1ساله 900000 نه صد هزار تومان

*********************************

وسط  در اندازه 468 در 68

مدت 1 ماهه 200000 دويست هزار تومان

مدت 2 ماهه 380000 سيصد و هشتاد هزار تومان

مدت 3 ماهه 550000 پانصد و پنجاه هزار تومان

مدت 6 ماهه 1000000 يك ميليون تومان

مدت 1ساله 1500000 يك ميليون و پانصد هزار تومان

*********************************

وسط هدر در بالا اندازه 400 در 68

مدت 1 ماه 300000 سيصد هزار تومان

مدت 2 ماه 500000 پانصد هزار تومان

مدت 3 ماه 700000 هفتصد هزار تومان

مدت 6 ماه 1200000 يك ميليون و دويست هزار تومان

مدت 1 سال 2000000 دوميليون تومان

*********************************

لطفا برای سفارش پنل های مورد نظر و دریافت شماره حساب از طرق  ایمیل که در زیر قید شده میتوانید اقدام فرمایید .

آیدی تلگرام: raheroshan123@

ایمیل :info@yeknet.ir

شماره تماس: 09353291752

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

سلام تبلیغات متنی برای سه ماه میخواستم
با سلام خدمت شما لطفا براي مكاتبه براي تبليغات در سايت به اين آدرس ايميل بزنيد info@yeknet.ir
قیمتاتون خیلی مناسبه بی زحمت آدرس ایمیل بدید برای درخواست دادن بنر
info@yeknet.ir