سوتي عجيب داعش /عكس

یک نت ـ در اطلاعیه نخست داعش آمده بود: دفتر ولایت "رقه" اعلام کرده است که فردا (سه‌شنبه) عید است زیرا هلال دیده نشده است. این خبر از بلندگوهای مساجد رقه هم اعلام شد.در پی این اقدام داعش، ساکنان مناطق تحت سلطه تروریست‌های تکفیری، اقدام به گرفتن روزه کردند، اما ساعتی پیش و در آستانه ظهر شرعی، داعش ناگهان اعلام کرد که اطلاعیه اول اشتباه بوده و مردم نباید روزه می‌گرفته‌اند و لذا امروز عید فطر است!
سوتي

گروهک تروریستی موسوم به دولت عراق و شام (داعش)، با انتشار اطلاعیه‌ای در رسانه‌های خود مدعی شد امروز سی‌ام ماه رمضان است و مردم باید روزه بگیرند اما ساعتی پیش اعلام کرد امروز عید فطر است و مردم نباید روزه می‌گرفتند!

به گزارش مشرق: گروهک تروریستی موسوم به دولت عراق و شام (داعش)، با انتشار اطلاعیه‌ای در مساجد و رسانه‌های خود مدعی شد امروز سی‌ام ماه رمضان است و مردم باید روزه بگیرند اما ساعتی پیش و در آستانه نماز ظهر، اعلام کرد امروز عید فطر است و مردم نباید روزه می‌گرفتند!

 

گاف داعش در اعلام عید فطر +عکس

در اطلاعیه نخست داعش آمده بود: دفتر ولایت "رقه" اعلام کرده است که فردا (سه‌شنبه) عید است زیرا هلال دیده نشده است. این خبر از بلندگوهای مساجد رقه هم اعلام شد.در پی این اقدام داعش، ساکنان مناطق تحت سلطه تروریست‌های تکفیری، اقدام به گرفتن روزه کردند، اما ساعتی پیش و در آستانه ظهر شرعی، داعش ناگهان اعلام کرد که اطلاعیه اول اشتباه بوده و مردم نباید روزه می‌گرفته‌اند و لذا امروز عید فطر است!
 

گاف داعش در اعلام عید فطر +عکس

در اطلاعیه دوم آمده است: «خبر مهم و فوری/ برادران در امارت اسلامی و پاکستان و سومالی و شام، هلال شوال را رؤیت کرده‌اند و چون رؤیت توسط یک نفر آدم مطمئن برای اعلام عید کفایت می‌کند، برادران در دولت اسلامی، باید تصمیم‌شان را عوض کنند!»

اطلاعیه دوم داعش افزوده است: «به فضل خدای تبارک و تعالی، تصمیم دفتر قضائی دولت اسلامی عوض شد و اعلام کرد که امروز، روز اول ماه شوال است! الحمدلله و هر سال برای‌تان با هزار خیر همراه باشد. خدا از ما و شما اعمال صالحه و طاعات‌مان را قبول فرماید!»گفته می‌شود مردم پس از این گاف داعش، عصبانی شده‌اند زیرا پرداخت زکات فطره و نماز عید را از دست داده‌اند!

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده