فال روزانه سه شنبه 31 تير 93

یک نت ـ فال روزانه دوشنبه 31 تير 93
فال روزانه

فروردین

احتمالا امروز خود و احساسات خود را به چالش می کشید. این را بدانید که دید شما از خودتان با دید دیگران از شما با هم فرق دارند. اما لازم نیست برای خوشایند دیگران خود را تغییر دهید. اگر فکر می کنید کاری درست است، همان را انجام دهید. امروز در مسایل هنری حس بسیار قوی و خلاقیت بالا دارید. از آن بهره بگیرید. می توانید شعر بنویسید یا یک قطعه موسیقی خلق کنید. در مسایل عاشقانه نیز حس لطیفی دارید و می توانید با شریک عاطفی خود بیرون بروید و از زیبایی های امروز بهره مند شوید.

اردیبشهت

امروز مراقب وجهه اجتماعی خود باشید. درست است که خودتان در صدر اهمیت قرار دارید، اما دیدگاه دیگران نسبت به شما نیز در موقعیت اجتماعی شما بسیار مهم است. حواستان را به اطراف و اطرافیان جمع کنید تا شخصیت شما زیر سوال نرود. می توانید در کار خود ایده های جدید را امتحان کنید تا موفقیت بیشتری حاصل شود. در مسایل عاطفی نیز این فرصت را دارید تا با عشقتان یک روز عالی را پشت سر بگذارید. به یک فضای رمانتیک بروید و از انرژی های امروز استفاده کنید.

خرداد

حس زیبابینی شما بسیار قوی است. از آن برای بهبود موقعیت اجتماعی خود بهره بگیرید. احتمالا مهمانان ناخوانده ای به خانه شما می آیند و با هم در مورد گذشته ها حرف خواهید زد. حس لطیفی که در شما جاری است موجب می شود تا در کارهای هنری همچون سرودن شعر موفق باشید. در محل کار شاید رویدادها خیلی بر وفق مراد شما نباشند اما می توانید با تغییر روش خود مشکلات را برطرف کنید. در مسایل عاطفی، شهامت به خرج دهید و حرف دل خود را به فرد موردعلاقه تان بگویید. می توانید در کنار هم روز بسیار خوبی داشته باشید و از این همه انرژی مثبت لذت ببرید.

تیر

شاید از نظر روحی کمی بی تاب و بی قرار باشید. این موجب می شود تا ذهنتان به همه جا سفر کند. اما ناامید نشوید و با جمع کردن افکار خود در یک مسیر مشخص و کنترل شده حرکت کنید. از نظر کاری بسیار پرانرژی هستید و می توانید به خوبی همه کارهای عقب افتاده را انجام دهید. خیلی اصراری به نمایش مهارت های خود نداشته باشید و بیشتر بر انجام کارها تمرکز کنید. با این همه خیال پردازی که امروز دارید، می توانید فرصت های عاشقانه زیبایی را برای خود و شریک عاطفیتان رقم بزنید. از احساسات شاعرانه و هنری خود نیز در این مسیر کمک بگیرید.

مرداد

بهتر است امروز مراقب حرف هایی که می زنید و رفتارهایی که می کنید، باشید. دید دیگران در موقعیت اجتماعی شما تاثیر بسیار دارد. از آن غافل نشوید. سعی کنید لباس های خوب بپوشید و لبخند را فراموش نکنید. در محل کار شاید با مشکلاتی مواجه شوید اما این مساله نباید موجب ناامیدی شما بشود. خیلی به خود سخت نگیرید این مشکلات موقت هستند. در مسایل عاطفی اما این فرصت را دارید تا در کنار فرد موردعلاقه تان لحظه های آرام اما خوبی را تجربه کنید.

شهریور

بهتر است امروز از اجتماع دوری کنید. کمی خود را زیر ذره بین ببرید و خواسته ها و نیازهای واقعی خود را درک کنید. به این ترتیب حال بهتری نیز نسبت به زندگی و خودتان پیدا خواهید کرد. این را بدانید که نظر دیگران نیز اهمیت دارد. به ظاهر خود برسید و لبخند بزنید. شاید در محل کار تمرکز کافی نداشته باشید. خیلی به خود سخت نگیرید. این حس ها گذرا هستند و دوباره به سخت‌کوشی خود باز خواهید گشت. شاید با فردی آشنا شوید که از نظر احساسی به یکدیگر کشش دارید. اگر اکنون در رابطه هستید نیز این فرصت را دارید تا شریک عاطفی خود بیشتر در مورد احساساتتان حرف بزنید و نسبت به یکدیگر شناخت بهتری پیدا کنید.

مهر

امروز از روند دایمی زندگی خود خسته و کلافه هستید. اما نیازی نیست به طور ناگهانی تغییر روش دهید. لازم هم نیست چهره ای متفاوت از خود به دیگران نشان دهید. این را بدانید وقتی خودتان باشید همیشه نتیجه بهتری از اطرافیان دریافت خواهید کرد. قرار نیست همه شما را دوست داشته باشند. در محل کار با نگاه تردید به همکاران می نگرید. اما نگران نباشید. کسی قصد آزار رساندن به شما را ندارد. از کمک آنها برای انجام بهتر امور بهره بگیرید. در مسایل عاطفی، با انسان های جالب و جدید آشنا می شوید. می توانید با یکی از آنها که بسیار مورد توجهتان قرار گرفته است در مورد احساس خود حرف بزنید.

آبان

مراقب زبان خود باشید. نباید در هر موقعیتی هر فکری در سرتان می گذرد را سریع بر زیبا بیاورید. این می تواند موجب رنجش اطرافیان شود. البته امروز این فرصت را دارید تا با محیط اطراف و اطرافیان خود سازگاری بیشتری پیدا کنید. در مسایل کاری نیز باید فرصت های شغلی خود را گسترش دهید و برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید. با فکر باز و احتمال راه های درست و موانع می توانید موفقیت بیشتری را برای خود رقم بزنید. در مسایل عاطفی اگر با مشکلی مواجه شده اید، امروز این فرصت را دارید تا با هم حرف بزنید و با همفکری یکدیگر آنها را برطرف کنید.

آذر

شاید کارها آن طور که می خواهید پیش نروند. اما نباید ناامید شوید. برای به دست آوردن خواسته های خود هم نباید خیلی اصرار کنید. صبر پیشه کنید تا مسایل در زمان مناسب و به درستی پیش بروند و شما را به آنچه می خواهید برسانند. باید امروز را با شادی و خنده سپری کنید. لباس های خوب بپوشید و با دیگران ارتباط شادی برقرار کنید. در مسایل کاری هم از کمک افراد کارشناس بهره بگیرید. در مسایل احساسی می توانید با شریک عاطفی خود تتفریحات و سرگرمی های جدید را امتحان کنید و هیجان و شادی زیادی را به رابطه خود ببخشید.

دی

اگر تصور می کنید روش کاری که در پیش گرفته اید درست است، از آن دفاع کنید. اما مراقب رفتار و سخن های خود نیز باشید. در محل کار می توانید نظرات خود را بیان کنید. شاید با مخالفت روبه رو شوند اما با صبر و خوش اخلاقی می توانید ثابت کنید، روش پیشنهادی شما نتیجه بهتری خواهد داشت. حس های لطیف و عاشقانه شما امروز زیاد هستند. با شریک عاطفی خود بیرون بروید و در فضای باز قدم بزنید. هم صحبتی شما با هم انرژی های بسیار خوبی به شما می دهد که در کار و زندگی شخصیتان نیز تاثیر بسیار دارد.

بهمن

شاید در مسایل کاری خود سر دوراهی قرار بگیرید. نمی دانید آیا باید راه پیشین خود را ادامه دهید، یا مسیرهای جدید را برای موفقیت امتحان کنید! توصیه ما این است که همان روش های قبلی را ادامه دهید تا سریع تر به خواسته های خود برسید. این گیجی و تردید کاملا طبیعی است و نباید دچار هراس شوید و استرس به خود وارد کنید. با صبر همه موانع را بررسی و به سمت جلو پیش بروید. در مسایل احساسی، امروز درک بسیار خوبی نسبت به هم دارید و می توانید لحظه های شاد و آرامی را در کنار هم تجربه کنید.

اسفند

بهتر است به همه رویدادهای اطراف خود حواستان را جمع کنید. اتفاق های ناخواسته و عجیبی ممکن است برای شما روی دهد. از مشکلات ناامید و دلسرد نشوید و با انرژی درونی خود به سمت جلو حرکت کنید. مسایل مالی امروز به نفع شما هستند و می توانید برای افزایش حقوق یا درآمد، شانس خود را امتحان کنید. در مسایل احساسی روز بسیار خوبی خواهید داشت. می توانید برای عشقتان هدیه بخرید و موجب خوشحالی او بشوید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده