پوست این میوه، 5 برابر خودش ویتامین دارد

یک نت ـ بررسی ها نشان می دهند، پوست سیب خاصیت ضد سرطانی دارد و می تواند بسیاری از بیماری ها را بهبود بخشد و همچنین میزان ویتامین و املاح و مواد معدنی آن چندین برابر خود سیب است.
پوست این میوه، 5 برابر خودش ویتامین دارد

تحقیقات جدید نشان می دهند که صد گرم سیب تازه به همراه پوست خود، حاوی ترکیب آنتی اکسیدانی آنتی اکسیدان، ترکیبی است که از رشد سلولهای سرطانی جلوگیری می کند.

 

یکی از خواص سیب این است که  در حفظ طراوت و شادابی پوست موثر است.با استفاده از سیب می‌توان ناراحتی‌های شایعی مانند خشکی پوست، ترک خوردگی پوست، رنگ پریدگی و بسیاری از بیماری‌های پوستی  طولانی و مزمن را از بین برد.

 

بررسی ها نشان می دهند، پوست سیب خاصیت ضد سرطانی دارد و می تواند بسیاری از بیماری ها را بهبود بخشد و همچنین میزان ویتامین و املاح و مواد معدنی آن چندین برابر خود سیب است.

 

یکی دیگر از خواص سیب این است فشارخون را منظم می‌کند.خوردن سیب و حتی بو کردن سیب، باعث کاهش فشار خون  می‌شود. بررسی انجام شده توسط دانشگاه ییل (YALE) نشان داد که تنها یک بار بو کشیدن سیب، فشارخون بیماران را پایین می‌آورد.

 

دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی پوست سیب دریافتند خواص ویتامین و آنتی اکسیدان های آن بیشتر از خود آن است و می تواند در سلامتی نقش زیادی داشته باشد از این رو پزشکان توصیه می کنند با مصرف روزانه 3 عدد سیب از بروز 70 درصد از بیماری ها پیشگیری می شود.

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده