حمايت بي چون و چراي بازيگران ايراني از مردم غزه /تصاوير

یک نت ـ حمایت ایرانیان از مردم مظلوم در هر نقطه ای از جهان موضوع جدیدی برای ایرانیان نیست، در این بین هنرمندان ایرانی همیشه در خط مقدم حمایت از مظلومین قرار دارند، این روزها غزه درحالی در خون آتش غرق است که جنگنده های رژیم فاسد صهیونیستی این منطقه را آماج حملات شدید خود قرار داده و صد ها زن و مرد و کودک بی دفاع را به خاک و خون کشیده اند.
حمايت بي چون و چراي بازيگران ايراني از مردم غزه /تصاوير

حمایت  ایرانیان از مردم مظلوم در هر نقطه ای از جهان موضوع  جدیدی برای ایرانیان نیست، در این بین هنرمندان ایرانی همیشه در خط مقدم حمایت از مظلومین قرار دارند، این روزها غزه درحالی در خون آتش غرق است که جنگنده های رژیم فاسد صهیونیستی این منطقه را آماج حملات شدید خود قرار داده و صد ها زن و مرد و کودک بی دفاع را به خاک و خون کشیده اند.

 

در این بین چهره های مشهور ایران زمین دست روی دست نگذاشته اند و هر یک به نوعی وارد گود شده و حملات صهیونیست ها به غزه را محکوم کرده اند، مجید مجیدی فیلمساز ایرانی صبح روز گذشته بیانیه ای منتشر کرد و طی آن از مجامع حقوق بشری برای سکوت در برابر این حملات انتقاد کرد.

 

مجیدی گفته است: « سرزمینی را می ‌شناسم که به وسعت یک تاریخ به آن ظلم شده… سرزمینی را می‌شناسم که سلاح‌شان ایمان به خداست، در مقابل بمب‌ها و مو شک‌ها سینه‌شان را سپر می‌کنند. پناهگاهی ندارند در هنگام بمباران‌ها ی وحشیانه اهریمنان. سرزمینی را می‌شناسم که در ماه ضیافت خدا بر سر سفره سحر و افطارشان بمب‌های ویرانگر است.»

 

مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی «خاک و مرجان» نیز رژیم صهیونیستی را فاقد وجاهت قانونی دانست و گفت: « سکوت مجامع بین‌المللی درباره وقایع اخیر غزه موضوع جدیدی نیست که بخواهیم نسبت به آن واکنش نشان دهیم و این موضوع دیگر تبدیل به یک جریان طبیعی شده است، مطمئن باشید این رژیم امروز از درون متلاشی است و برای حفظ موجودیت خود دست به جنایت در هر گوشه دنیا می‌زند.»

 

وی افزود: « امروز ما باید روشنگری کنیم و افکار عمومی را که با فطرت پاک به وقایع نگاه می‌کنند را نسبت به این اتفاقات آگاه کنیم و برای این کار نقش هنرمندان و رسانه‌ها پررنگ است بخصوص هنر تاثیرگذاری مثل سینما که باید بخش مهمی از این کار را بر عهده بگیرد»

 

بنا بر این گزارش، چهره های هنری دیگر نیز در شبکه های اجتماعی وارد عمل شدند، از چهره‌های سرشناس دیگر که طی این چند روز حمله به غزه را در صفحه خود در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار داده اند نرگس آبیار بود، وی با انتشار عکسی که در زیر می بینید، این حملات را محکوم کرد.

 

 

 

 

 

رسول صدر عاملی فیلمساز نام آشنایی ایرانی نیز با انتشار عکس زیر از مردم غزه حمایت کرده است.

 

 

 

حمایت رسول صدرعاملی از غزه

 

 

سپند امیر سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران نیز با انتشار یک عکس در صفحه شخصی خود از کودکان معصوم فلسطینی در مقابل جنایت صهیونیست ها دفاع کرده و نوشته« درنده ترین حیوان‌ها هم با بچه‌ها کاری ندارند.»

 

 

 

 

 

 

علی رام نورایی بازیگر سینما نیز در صفحه شخصی خود عکسی را به اشتراک گذاشته و از مردم مظلوم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرده است.

 

 

 

حمایت علی رام نورایی از مردم غزه

 

 

 

مهدی پاکدل بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون با انتشار عکس زیر خواستار پایان حملات رژیم صهیونیستی به غزه شده است.

 

 

 

 

 

 

امیر جعفری، بازیگر سینما، هنرمند دیگری بود که با انتشار عکس جنگ جهانی 2014 در غزه اعتراض خود را به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی که همزمان با جام جهانی فوتبال و توجه مردم به این رویداد جهانی شده است اعلام کرد.

 

 

 

 

حمایت امیر جعفری از مردم غزه

 

 

علی صالحی نیز عکس زیر را به نشانه اعتراض به اشتراک گذاشته است.

 

 

 

 

 

 

آناهیتا نعمتی بازیگر سینما و تلویزیون نیز عکسی را به نشان اعتراض به حملات صهیونیست ها به نوار غزه و کشتار بی رحمانه فلسطینیان منتشر کرده که این عکس را در زیر می‌بینید.

 

 

 

 

 

 

علی شادمان بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون نیز از مردم بیگناه غزه با انتشار عکسی در شبکه اجتماعی حمایت کرده است.

 

 

 

حمایت علی شادمان از مردم غزه

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده