قيمت آندو تيموريان 8 ميليارد تومان

یک نت ـ آندو تیموریان، 8 میلیارد تومان/ناراحتی شدید بازیکن جدید/پدیده فوتبال ایران استقلالی نمی شود
قيمت آندو تيموريان 8 ميليارد تومان

سایت معتبر ترانسفر کارتینگ پس از بازی‌های جام جهانی و در آستانه اتمام این بازی‌ها، قیمت بازیکنان ستاره و خوب همه تیم‌های حاضر در بازی‌های جام جهانی 2014 را برآورد کرده است و در این میان هم آندرانیک تیموریان با رقمی قابل توجه در صدر جدول بازیکنان تیم ملی ایران قرار دارد.

گفتنی است، این سایت قیمت تیموریان را 8 میلیارد تومان برآورد کرده و عنوان کرده است که این هافبک 2 میلیون یورو (8میلیارد) ارزش دارد. این در حالی است که دلیل اصلی این برآورد حضور و سابقه آندو تیموریان در لیگ جزیره (انگلیس) و بازی‌های درخشان وی در ترکیب تیم ملی ایران در بازی‌های جام جهانی عنوان شده است.

شایان ذکر است،‌ آندو در حال حاضر هنوز تصمیم قطعی برای تیم فصل آینده خود اتخاذ نکرده است.

**صادقی با استقلال به بن بست مالی رسید/ سرانجام محسن حسینی استقلالی می‌شود؟

امیرحسین صادقی، مدافع تیم استقلال چند روزی را با مسئولان تیم استقلال در حال مذاکره بود اما به نتیجه ایده‌آل نرسید زیرا توقع ملی‌پوشان استقلال از مسئولان این تیم بالاست و این موضوع برای آبی‌ها مشکل ساز شده است زیرا مسئولان استقلال تا حد بودجه‌ای که در اختیار دارند می‌توانند برای جذب بازیکنی تلاش کنند، اما ملی‌پوشان استقلال با این شرایط حاضر به ادامه همکاری نیستند.

از طرفی اعلام شده صادقی یک پیشنهاد از کشور قطر دریافت کرده و در حال بررسی این پیشنهاد است و از طرف دیگر امیر قلعه‌نویی با شنیدن این اخبار، در پی جذب سیدمحسن حسینی مدافع مورد علاقه خود است که برای بازی‌های آسیایی نیز در پی جذب وی بود.

***دلخوری شدید فروزان از استقلالی‌ها/ عدم اطلاع از جذب دروازه‌بان برزیلی

محسن فروزان قرارداد خود را با تراکتور امضا کرده بود و در تمرینات این تیم شرکت می‌کرد که خبر جدایی رحمتی از استقلال را شنید و درصدد جدایی از تراکتورسازی درآمد و این اتفاق را در حالی رقم زد که تصور حضور یک دروازه‌بان دیگر را به عنوان رقیب در تیم استقلال نداشت اما آبی‌ها چند روز پیش داسیلو را جذب کردند تا از لحاظ دروازه با مشکل خاصی روبرو نشوند و اگر فروزان ناآماده بود، یک گلر آماده دیگر را در اختیار داشته باشند این در حالی است که فروزان تصور حضور یکه و تنها را درون دروازه استقلال داشت و به رقیب دیگری در تیم فکر نمی‌کرد به همین دلیل وی از آبی‌ها ابراز دلخوری شدید کرده است و این موضوع به اطلاع امیر قلعه‌نویی نیز رسیده است.

***سعید عزت‌الهی به استقلال نمی‌آید/ شایعات با حضور در اروپا رد می‌شود؟
 

سعید عزت‌الهی، بازیکن ملوان که لقب پدیده را از آن خود کرده است جزو بازیکنانی است که اکثر تیم‌های لیگ برتری خواستار وی هستند اما اعلام شده که وی از چند تیم اروپایی پیشنهاد دریافت کرده است و قرار نیست فصل بعد را در لیگ ایران سپری کند، زیرا وی به مسائل مالی اهمیت نمی‌دهد و در سن وسال کم بدنبال پیشرفت فوتبالی خود است و قصد دارد به اروپا برود طبق اعلام مسئولین ملوان عزت‌الهی از رئال مادرید و چند تیم بزرگ اروپایی دیگر پیشنهاد دارد و اقدامات لازم در حال انجام است تا وی برای لژیونر شدن آماده شود.
 

شایان ذکراست، شایعه شده بود که آبی‌ها قصد دارند وی را به عنوان سهمیه آخر خود جذب کنند،‌ اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و منتفی است.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده