فيلم / كودك آزاري توسط مربي زن مهدكودك در اردبيل +دانلود

 

فيلم كودك آزاري در يكي از مهدكودك هاي كشور توسط يك زن,

فيلم كودك آزاري در اردبيل,

كودك آزاري در مهدكودك در اردبيل,

فيلم كودك آزاري يك كودك توسط كودك,

ويدئوي کودک آزاری در یک مهدکودک در کشور,

كليپ کودک آزاری در یک مهدکودک در کشور,

به تازگی کلیپی در فضای مجازی بین کاربران شبکه های اجتماعی منتشر میشود که مربوط به کودک آزاری به شدت دردناک در یکی از مهد کودک های کشور است .

این ویدئو توسط یکی از کارکنان این مهدکودک از مربی مهدکودک گرفته شده است ؛ در این ویدئو مسئول مراقبت با زور غذای را در گلوی کودک فرو میکند و سپس موی او را میکشد و به سمت دیوار هُلش میدهد.

به گفته صفحات منتشر کننده این کلیپ ؛ این مهد کودک در شمال‌غرب کشور واقع شده است.

به هرحال این ویدئو ممکن است باعث تألم خاطر شما شود، اما مجبور به نشان دادن بخش‌هایی از عمق فاجعه هستیم.

و اما درباره کودک آزاری

درباره کودک آزاری تعاریف متعددی شده است. این تنوع و تعاریف متضاد سبب شده تا مقایسه میزان بدرفتاری در بین کشورهای مختلف غیرممکن گردد. به همین منظور سازمان بهداشت جهانی درصدد است تا در این زمینه تعریفی که حاصل وفاق جمعی است، ارائه دهد.

کودک آزاری عبارت است از هر گونه فعل یا ترک فعلی که باعث آزار روحی و جسمی و ایجاد آثار ماندگار در وجود یک کودک شود، برخی از این آثار می‌تواند مخفی باشد. ممانعت از حاضر شدن در کلاس درس، محروم کردن او از غذا، حبس در حمام یا زیر زمین اشکال مخفی کودک آزاری است. تنبیه بدنی و تجاوز جنسی به کودک هم از انواع کودک آزاری فیزیکی است

در کشور آلمان کودک‌آزارانی که بیش از ۲۵ سال سن داشته باشند با نظر موافق کمیسیون پزشکی با استفاده از دارو عقیم می‌شوند. در سوئد نیز قانون مشابهی وجود دارد. در فرانسه و اسپانیا نیز تمهیداتی برای اجرای مورد مشابه انجام گرفته است.

کودک آزاری در ایالات متحده آمریکا جرمی بسیار جدی محسوب می‌شود و دادگاه می‌تواند برای مجرمان از احکام تعلیقی تا حبس ابد مجازات تعیین کند.

به گزارش  ظهور 12 ، در ایران هم تا پیش از سال ۱۳۸۱، کودک‌آزاری از جرایم خصوصی شناخته می‌شد و فقط پدر که ولی کودک است، به مثابه مالک کودک حق داشت در صورت رخ دادن کودک‌آزاری شکایت کند. در سال ۸۱ طرحی ۱۲ ماده‌ای به پیشنهاد انجمن حمایت از حقوق کودکان به مجلس ارائه شد و با پیگیری کمیسیون بهداشت مجلس تصویب شد که بر اساس آن کودک آزاری از مصادیق جرایم عمومی قرار گرفت و اعلام جرم علیه مرتکبین کودک‌آزاری ممکن شد.

توصیه به خانواده ها

شاید بهترین توصیه این باشد که از صحت و سلامت مهد کودکی که فرزند خردسال شما را می‌پذیرد اطمینان حاصل کنید، سلامت جسمی و روانی و سوابق تحصیلی مربیان را بررسی کنید. به فرزندانتان آموزش دهید تا هرگونه خشونت را به شما اطلاع دهند.

هرگونه شکایت یا کبودی یا آثار خشونت فرزندتان را تا انتها و اشد مجازات پیگیری کنید. یادتان باشد که پیگیری تک تک ما به حذف خشونت از جامعه منجر خواهد شد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده