صعود بایرن مونیخ با غلبه بر منچستریونایتد و حذف بارسلونا در مادرید

یک نت ـ پرونده مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حذف قهرمانان فصل گذشته لالیگا و لیگ برتر انگلیس و صعود تیم‌های اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ بسته شد.
صعود بایرن مونیخ با غلبه بر منچستریونایتد و حذف بارسلونا در مادرید

پرونده مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حذف قهرمانان فصل گذشته لالیگا و لیگ برتر انگلیس و صعود تیم‌های اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ بسته شد.

 

مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) با انجام 2 دیدار به پایان رسید که طی آن تیم‌های بایرن‌مونیخ آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا با برتری مقابل رقبای خود به جمع 4 تیم برتر این رقابت‌ها راه یافتند.

در یکی از این دیدارها تیم بایرن‌مونیخ در حالی در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای منچستریونایتد بود که بازی رفت 2 تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رسیده بود. شاگردان پپ گواردیولا که در این بازی از حمایت بیش از 67 هزار تماشاگر بهره می‌بردند موفق شدند با نتیجه 3 بر یک بر شیاطین سرخ غلبه کنند و در مجموع 2 دیدار رفت‌ و‌ برگشت با نتیجه 4 بر 2 جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را بگیرند.

در این بازی ابتدا منچستریونایتد با گلی که‌ پاتریس اورا در دقیقه 57 به ثمر رساند از میزبان خود پیش افتاد ولی بایرن در ادامه با گل‌های ماریو ماندزوکیچ (59)، توماس مولر (68) و آرین روبن (76) نتیجه را به سود خود تغییر داد و به جمع 4 تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت.

در ورزشگاه ویسنته کالدرون،‌ بارسلونا، قهرمان فصل گذشته لالیگای اسپانیا برابر اتلتیکومادرید با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد تا با توجه به تساوی یک - یک بازی رفت 2 تیم در ورزشگاه نیوکمپ، در مجموع با نتیجه 2 بر یک برابر صدرنشین حال حاضر لالیگا ببازد و از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

تک گل این بازی را کوکه، هافبک اسپانیایی روخی بلانکو در دقیقه 5 به ثمر رساند تا تیمش برای اولین بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و به حضور‌های پی در پی بارسلونا در جمع 4 تیم پایانی این رقابت‌ها که از سال 2008 شروع شده بود پایان دهد.

به این ترتیب تیم‌های بایرن‌ مونیخ، رئال‌مادرید، چلسی و اتلتیکو مادرید خودشان را به مرحله نیمه‌نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا رساندند. قرعه‌کشی بازی‌های این مرحله فردا (جمعه) برگزار می‌شود.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده