فال روزانه شنبه 16 / 01 / 1393

یک نت ـ فال روزانه شنبه 16 / 01 / 1393
 فال روزانه شنبه 16 / 01 / 1393

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به طور ثابتی بسیار جدی هستید و طوری رفتار می کنید که گویا این اخلاق غیرقابل تغییر است. اما این طور نیست. می توانید کمی چاشنی شوخی به رفتار خود اضافه کنید. البته در این کار نیز چندان زیاده روی نکنید. شما از اینکه یک رفتار همیشگی و دایمی داشته باشید خوشتان نمی آید. به همین دلیل می توانید به راحتی مود خود را تغییر دهید. امروز می توانید روابط اجتماعی خود را توسعه دهید. در میان این دوستان هم می توانید فردی را پیدا کنید که از نظر روحی و اخلاقی با شما هماهنگی دارد. اگر هم رابطه ثابتی با کسی دارید، با ایده های هیجان انگیز، کمی خوشحالی به رابطه خود اضافه کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز دروغ ساده ای که می شنوید، حال شما را بد می کند و بسیار عصبانی خواهید شد. این دروغ شما را به خاطره نخستین باری می برد که یکدیگر را ملاقات کرده بودید. مرور این خاطرات باعث می شود تا کمی احساس امنیت پیدا کنید و متوجه شوید این رابطه عمیق تر از آن است که به راحتی از میان برود. عشق و عاطفه امروز برایتان بسیار مهم است و می توانید همه جانبه آن را تجربه کنید. از اینکه در کنار فرد دلخواه خود هستید بسیار خوشحالید. اگر مشکلی یا بحثی هم میان شما هست، با حرف زدن و درک کردن یکدیگر آن را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شاید با فردی وارد بحث و مشاجره بشوید. شاید در این میان حرف های رد و بدل شوند که چندان واقعی و جالب نیستند. خوب است که احساسات واقعی خود را بیان کنید اما این را در نظر داشته باشید که باید حرف ها همیشه صادقانه و بر پایه حقیقت باشند. با صداقت می توانید به نتیجه بهتری برسید. از نظر احساسی روز بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. به ظاهر خود رسیدگی کنید اما همه تلاش خود را به این مساله محدود نکنید. می توانید برای بهبود رابطه خود، سرگرمی های جدیدی پیدا و با شریک خود تجربه کنید.

فال روزانه متولدین تیر

با تایید نظرات دوستان از آنها حمایت کنید. این را بدانید که قرار نیست همیشه همه چیز بر وفق مراد شما باشد و فقط نظرات شما اجرا شوند. شاید اطرافیان نظراتی داشته باشند که چندان هم موافق نیستید، اما با شنیدن همه جوانب آن شاید نظرتان تغییر کرد. سعی کنید برای دیگران احترام قایل باشید و با حمایت از آنها دوستی خود را ثابت کنید. در رابطه عاطفی خود احساس امنیت خواهید داشت. به اصطلاح حالتان با عشقتان خوب است. امروز تجربه های جدیدی خواهید داشت و قدر این موهبت ها را بدانید. برای اینکه اوضاع بهتر از این شود، سعی کنید طرف مقابل خود را همه جانبه درک کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز میان دنیای واقعی و تخیلات خود گیر افتاده اید. می توانید همچنان در دنیای خیالات خود باشید و واقعیت ها را نیز نادیده نگیرید. شاید برخی جاها لازم باشد از واقعیت جدا شوید، اما در هیچ کدام از دو دنیا غرق نشوید و با سیاست هر دو دنیا را برای خود حفظ کنید. بین آنها پل بزنید و بگذارید خیال پردازی ها شما را به سمت موفقیت و ایده پردازی های ناب سوق دهند. وضعیت خنده داری که امروز در آن حضور دارید باعث می شود تا در جمع های گروهی شرکت کنید و با انسان های جدید آشنا شوید. این آشنایی باعث می شود تا مسایل جدید بیاموزید و از دیدی متفاوت دنیای اطراف خود را تماشا کنید. در این میان نیز احتمال دارد با فردی آشنا شوید که بیش از دیگران نظر شما را به خود جلب می کند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز از همه دنیا رها هستید. حس عاشقانه خود را توسعه دهید و از این حالی که دارید نهایت استفاده را ببرید. می توانید خر کاری دوست دارید انجام دهید و هیچ نوع نگرانی هم نداشته باشید. اجازه دهید خیالات شما را به سمتی ببرند که حالتان با آن خوب است. فقط باید با عقل خود این مسیر را هدایت کنید تا دچار تضاد نشوید. امروز را به علاقه مندی های خود اختصاص دهید. امروز جذب نگاه و دیدگاه فرد خاصی می شوید که به نظرتان طور دیگری به دنیا نگاه می کند. این فرصت را نیز خواهید داشت با او در مورد مسایل مختلف صحبت کنید.

فال روزانه متولدین مهر

صرف نظر از موقعیتی که در زندگی دارید، می توانید همه زندگی را بسیار ساده ببینید و از این حس لذت هم ببرید. امروز این فرصت را دارید تا از شرایط دشوار خود را دور و رها کنید و با آسایش خیال همه دنیا را ببینید. این رهاییِ فکری ایده های بزرگی به ذهن شما می دهد. با تلاش می توانید به هر آنچه می خواهید برسید. از نظر روابط اجتماعی نیز می توانید خیلی خوب با انسان های غریبه و جدید دوستی کنید. در میان این آدم ها ممکن است با فردی آشنا شوید که از نظر روحی بسیار به شما نزدیک است و باعث می شود تا دید جدیدی به زندگی پیدا کنید. این فرد باعث می شود تا عمیق تر به زندگی نگاه کنید و این برای رشد روحی شما بسیار عالی است.

فال روزانه متولدین آبان

امروز بسیار نگران مسایل عاطفی خود هستید زیرا به جای اینکه به شما آرامش دهد موجب تنش ذهنی شما می شود. هیچکس نمی گوید عشق و در ارتباط بودن با کسی آسان است اما به این دشواری که شما برای خود ساخته اید نیز نیست. نباید در مورد مسایل کوچک و بی ارزش استرس به خود راه دهید و برای هر موضوعی ناراحت و ناامید باشید. با کنترل و مدیریت شرایط می توانید برای خود یک زندگی و رابطه آرام و زیبا بسازید. بهتر است بعدازظهر بیرون بروید و در اجتماع حضور داشته باشید. در میان این انسان ها می توانید مسایل ارزشمندی بیاموزید که شاید تا اندازه زیادی نوع فکر شما را تغییر دهند و حس بهتری به دنیا داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

تصویرسازی های ذهنی و خلاقیت شما بهترین دوستان شما هستند. شما هرگز اجازه نمی دهید کسی دنیای خیالی شما را به هم بزند. این روحیه در مورد مسایل عاطفی بسیار کارساز است و باعث می شود تا لحظه های شاد و عالی برای خود و فرد مورد علاقه تان رقم بزنید. برای تفکرات خود هدف تعیین کنید و با زدن پل میان دنیای واقعی و خیال، به آنچه می خواهید، برسید. رابطه عاشقانه شما امروز بسیار عالی پیش می رود. هر دو با هم بیرون می روید و با تجربه تفریحات جدید، شادی های بسیاری را در کنار یکدیگر تجربه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین دی

در رابطه عاطفی خود کمی با تنش و درگیری مواجه خواهید بود. هر دو شما امروز تا اندازه ای عصبی هستید و این باعث می شود تا نتوانید به راحتی با هم ارتباط برقرار کنید. اما برخی از تفکراتتان غیرواقعی است و نباید خیلی به آن بها دهید. شاید برخی از حرف هایی که بیان می کنید موجب سوبرداشت شود و همین به مشاجره بیشتر بیانجامد. بنابراین بهتر است بسیار واضح و بی پهلو حرف بزنید تا از هر نوع تنش بیشتر جلوگیری شود. البته مشاجره کردن همیشه هم بد نیست. وقتی با مخالفت فرد مقابل مواجه می شوید این فرصت را می یابید تا طور دیگری به مسایل نگاه کنید و این موجب رشد بیشتر شما می شود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز تا حد زیادی عصبی و بی حوصله هستید. این مساله در مورد رابطه عاشقانه شما بیش از هر مساله دیگری مشهود است. درست است که اعتمادبه نفس بالایی دارید و می توانید به اصطلاح از عهده خواسته های خود بر بیایید اما مراقب باشید این حس شما را از مسیر اصلی رابطه خارج نکند. به قدری امروز در خیالات خود غرق می شوید که نمی توانید واقعیت های اطراف را به درستی ببینید. نباید انتظار داشته باشید که روزی عاشقانه و شاعرانه را در کنار معشوق تجربه کنید. هیجانات منفی درونی شما مانع از این می شوند تا به راحتی با هم ارتباط برقرار کنید. بهتر است برای بهبود اوضاع کمی از نقطه نظرهای خود کوتاه بیایید و امروز را مسالمت آمیز به پایان برسانید.

فال روزانه متولدین اسفند

تقریبا به یاد نمی آورید آخرین قراری که با فردی از جنس مخالف گذاشته اید به چه شکلی برگزار شده است. اما امروز این فرصت را دارید تا با فرد جدید و جذابی آشنا شوید. شما هر دو طرز فکرهای مشابه دارید و می توانید به خوبی یکدیگر را درک کنید. حالتان در کنار هم خوب است و در عین حال که بسیار با هم فرق دارید، اما خیلی خوب مکمل هم می شوید. امروز دوست دارید با حفظ رویاپردازی و غرق بودن در دنیای خیال، با واقعیت ها نیز روبه رو شوید. با مدیریت دنیای خیالات خود می توانید این ماموریت را به انجام برسانید و از آن هم لذت ببرید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده