نظر زن پيشگو در باره هواپيماي مالزيايي

یک نت ـ ادعاهای زن پیشگو درباره هواپیمای مالزیایی!+عکس
نظر زن پيشگو در باره هواپيماي مالزيايي

ادعاهای زن پیشگو درباره هواپیمای مالزیایی!

یک زن پیشگوی کویتی در تازه‌ترین اظهارنظر جنجالی خود ادعا کرد ناپدیدشدن هواپیمای مالزیایی، تاییدی از جانب خداوند بر «کرامت»های اوست و دولتمردان مالزی برای یافتن هواپیما باید از او کمک بخواهند!

به گزارش العالم، «سلوی مطیری» در ویدیویی که به تازگی از وی منتشر شده، ادعا می کند که یک مرد آسیایی عامل بروز این حادثه شده و یک "شخصیت مهم" هم در هواپیما حضور داشته که خود را معرفی نکرده و به طور ناشناس سفر می‌کرده است.

این زن جنجالی در ادامه گفته‌های خود مدعی می‌شود که «این مرد که بین 40 تا 60 سال سن داشته، مسئولیت مهمی دارد و ممکن است این حادثه به خاطر حضور او رخ داده باشد، اما تا زمانی که مقامات رسمی با من تماس نگیرند، اطلاعات بیشتری را فاش نخواهم کرد».

این زن کویتی که گویی خودش هم می‌داند که حرف هایش موجب بروز واکنش‌های غیرطبیعی خواهد شد، در ادامه با ارسال پیامی خطاب به دولت انگلستان می‌گوید: این فرصتی برای کشف توانایی‌های من است و من می‌توانم هواپیما را بیابم و می‌دانم که انگلیسی‌ها متمدن هستند و بدون تکبر و هرگونه ملاحظه، به این حرف‌های من واکنش طبیعی نشان می‌دهند.

مطیری در ادامه می‌پرسد: آیا سفارت مالزی نمی‌تواند نماینده‌ای را برای مذاکره با من بفرستد تا سرنوشت هواپیما را مشخص کنم؟! به جای 20 هواپیما و 40 کشتی جستجو و دخالت همه کشورهای دنیا، یک نفر را پیش «سلوی مطیری» بفرستید تا با "کرامت" خود این مشکل را حل کند(!)

وی در پایان مدعی می‌شود که برخی از مردم از او خواسته‌اند که معمای ناپدید شدن هواپیما را حل کند، اما وی تا زمانی که رسما از وی دعوت نشود، این کار را نخواهد کرد!

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده