سیتی، دربی منچستر را فتح کرد و آرسنال باز هم متوقف شد

یک نت ـ برای دومین بار متوالی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس آبی‌پوشان شهر منچستر توانستند شیاطین سرخ را شکست دهند و به کسب عنوان قهرمانی امیدوارتر شوند.
سیتی، دربی منچستر را فتح کرد و آرسنال باز هم متوقف شد

برای دومین بار متوالی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس آبی‌پوشان شهر منچستر توانستند شیاطین سرخ را شکست دهند و به کسب عنوان قهرمانی امیدوارتر شوند.

 

در دیدارهای معوقه از هفته بیست‌وپنجم  لیگ برتر انگلیس شب گذشته (شنبه) و بامداد امروز 3 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها در دربی شهر منچستر که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد، منچسترسیتی توانست منچستریونایتد را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

ادین ژکو 2 بار در دقایق یک و 56 و یحیی توره در دقیقه 90 برای من‌سیتی در این بازی گلزنی کردند تا تیم‌شان 66 امتیازی و نزدیک‌ترین تعقیب کننده چلسی صدرنشین جدول رده‌بندی شود. منچستریونایتد هم با قبول شکست خانگی با 51 امتیاز در رده هفتم جدول باقی‌ماند تا شانسش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده بیش از پیش کمرنگ شود.

شب گذشته همچنین تیم آرسنال به امید جبران شکست تحقیر‌آمیز ابتدای هفته جاری برابر چلسی از تیم سوانزی پذیرایی کرد اما در نهایت چیزی جز یک امتیاز حاصل از تساوی 2 بر 2 عایدش نشد. پودولسکی در دقیقه 73 و اولویه ژیرو در دقیقه 74 گل‌های آرسنال را زدند و ویلفرد بونی در دقیقه 11 و متئو فلامینی،‌ هافبک توپچی‌‌ها که در دقیقه 90 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد برای سوانزی گلزنی کردند. آرسنال با این تساوی 63 امتیازی شد اما همچنان در رده چهارم باقی ماند.

اورتون هم شب گذشته موفق شد مقابل نیوکاسل با نتیجه 3 بر صفر پیروز شود و با 57 امتیاز موقتاً جای تاتنهام را در رده پنجم جدول بگیرد.

در ادامه این دیدار‌ها بامداد پنج‌شنبه 7 فروردین 93 وستهام میزبان هال‌سیتی است و لیورپول در خانه به مصاف ساندرلند می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، ‌تیم فوتبال چلسی با 69 امتیاز از 31 بازی صدرنشین است، منچسترسیتی با 66 امتیاز از 29 بازی در رده دوم قرار دارد و لیورپول با 65 امتیاز از 30 بازی سوم است.

منبع : تسنیم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده