اين پسر بچه يك شبه پولدار شد +عکس

یک نت ـ بچه‌ فقیری که با نیمار یک‌شبه پولدار شد+عکس
 بچه‌ فقیری که با نیمار یک‌شبه پولدار شد+عکس

 بازی‌های فیفادی هفته قبل سوای از تمام نکات فنی که برای تیم‌های حاضر در جام‌جهانی‌ 2014 داشت، با حاشیه‌های جذاب دیگری نیز روبه‌رو بود که مهمترین حاشیه در ورزشگاه ژوهانسبورگ و در جدال دوستانه برزیل با آفریقای جنوبی رخ داد، آنجا که پسر بچه 8 ساله و فقیر آفریقایی با لطفی که نیمار و سایر بازیکنان برزیل در حقش داشتند یک شبه پولدار شد!
 

جام‌جهانی‌

ماجرا از جایی آغاز شد که وقتی داور سوت پایان بازی را کشید پسر بچه 8 ساله آفریقایی که برای دیدن ستاره شماره 10 برزیل و بارسلونا لحظه‌شماری می‌کرد با فرار از دستان مأموران حفاظت ورزشگاه، خود را به نیمار مرد سه گله بازی رساند و از او درخواست یک عکس یادگاری کرد. در همین لحظه مأموران حفاظت ورزشگاه قصد داشتند پسر بچه را از نیمار جدا کرده و به بیرون از زمین منتقل کنند اما مهاجم برزیل با کمک سایر هم‌تیمی‌هایش پسر بچه را از دست مأموران نجات داده و برای دقایقی با او عکس یادگاری انداختند و وقتی پای صحبت‌های فوتبالی این بچه نشستند مجذوب او شده و مانند یک قهرمان ملی این پسر بچه را به آسمان بردند. همین اتفاق برای پسر بچه فقیر آفریقایی کافی بود تا تصویرش به سوژه اصلی رسانه‌های دنیا تبدیل شود تا بسیاری از اسپانسرها با ارائه پیشنهادهای کلان مالی به این پسربچه او را به آرزویش برسانند. حتی گفته شده این پسربچه با هزینه شخصی نیمار مهمان ویژه جام‌جهانی‌ 2014 در برزیل نیز خواهد بود.

گران‌ترین آقای گل کیست؟

در فاصله سه ماه تا آغاز رقابت‌های جام‌جهانی‌ پیش‌بینی نتایج و اتفاقات بزرگترین تورنمنت فوتبالی دنیا آغاز شده تا جایی که بسیاری از محافل خبری با برگزاری نظرسنجی‌هایی به دنبال پیشی گرفتن از سایر رقبا برای معرفی برترین‌های برزیل هستند، از جمله دیلی‌میل انگلیس که خود را پیشرو در این موضوع می‌داند. دیلی‌میل در اولین اقدام یک نظرسنجی از بسیاری کارشناسان زبده فوتبال دنیا درخصوص شانس‌های مسلم آقای گلی انجام داده که بیش از 200 کارشناس و نویسنده زبده دنیا نظرات خود را بیان کرده‌اند؛ ماحصل این نظرات به اینجا ختم شد که دیلی‌میل آقای گل تورنمنت پیش‌رو را گران‌ترین آقای گل معرفی کرد چون در حال حاضر هر 4 بازیکنی که بخت آقای گلی معرفی شده‌اند، بالاترین قراردادهای مالی دنیای فوتبال را در اختیار دارند.

نیمار از برزیل که امضای قراردادش با بارسلونا جنجال‌های زیادی به راه انداخت و در نهایت مشخص شد رقم واقعی قراردادش نزدیک به 93 میلیون یورو است بخت اول آقای گلی در زادگاهش محسوب می‌شود. کریستیانو رونالدو کاپیتان پرتغال و گلزن شماره یک رئال‌مادرید که او هم جزو گران‌قیمت‌ترین بازیکنان دنیا محسوب می‌شود، بخت دوم آقای گلی معرفی شده و به اعتقاد کارشناسان شرکت‌کننده در این نظرسنجی تجربه بالای این مهاجم می‌تواند برگ برنده‌‌اش در راه آقای گلی نیز محسوب شود. لیونل مسی کاپیتان آرژانتین و بارسلونا که این روزها شایعه فروش 200 میلیون یورویی‌‌اش به منچسترسیتی نقل محافل خبری دنیاست بخت سوم آقای گلی انتخاب شد، بازیکنی که این روزها به خاطر وضعیت جسمانی‌‌اش خیلی حال و اوضاع مناسبی ندارد. اما جالب‌ترین نکته در این پیش‌بینی قرار گرفتن دیگو کاستا مهاجم برزیلی‌الاصل اسپانیا بود که به تازگی اولین بازی ملی‌‌اش را برای مدافع عنوان قهرمانی جهان مقابل ایتالیا انجام داد. کاستا که مرد شماره یک خط حمله اتلتیکومادرید محسوب می‌شود این روزها پیشنهاداتی بالغ بر 50 تا 60 میلیون یورو در دست دارد و به عنوان بخت چهارم آقای گلی معرفی شده است.

منبع: مشرق نیوز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده