فال روزانه 22 / 12 / 1392

یک نت ـ فال روزانه 22 / 12 / 1392
فال روزانه,فال

فال روزانه متولدین فروردین

امروز متوجه می شوید کشش و علاقه شما به مسایل محکم و استوار بسیار زیاد شده است. به طور کلی به چیزهایی که ثبات و پایداری دارند که شما دچار کمبود آن هستید، برایتان جذاب خواهد بود. شاید واژه کلیدی امروز شما، صبر و حوصله باشد. یاد بگیرید چگونه در برابر مسایل مختلف از خود صبر و بردباری نشان دهید. امروز این شهامت را دارید تا با هیجان و انرژی بسیار در مورد عشق و دوست داشتن فکر کنید. همیشه پاکی و صداقت در رابطه برایتان بسیار جذابیت داشته است و می توانید رابطه خود را از حالت نرمال و طبیعی به یک رابطه هیجان انگیز و شاد تغییر دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

سعی کنید امروز متانت و بزرگواری به خرج دهید و وجود خود را از هرگونه حسادت و نیاز خالی کنید. بسیار مهم است که به دنبال رشد روحی باشید تا بتوانید در موقعیت های مختلف خونسردی و رضایت خود را حفظ کنید. هر چه بار ذهنی کمتری داشته داشته باشید، بهتر می توانید از زندگی و رویدادها رضایت خاطر داشته باشید. در برخی ایستگاه ها باید تعدادی از چمدان ها را گذاشت و رفت. در رابطه عاشقانه یا زندگی مشترک خود شاید لذت بردن از زندگی را فراموش کرده باشید. اما می توانید با کمی هیجان و نوآوری موجب خوشحالی بیشتر خود بشوید. امروز فرصت های بسیاری برای چنین مساله ای وجود دارد. قدر آنها را بدانید.

فال روزانه متولدین خرداد

واژه اصلی و کلیدی امروز شما باید محدودیت باشد. بد نیست امروز زمان بگذارید و با خود در مورد یک سری رفتارها حرف بزنید. برای خود باید محدودیت هایی تعریف کنید و بر اساس آنها به جلو حرکت کنید. سلامتی شما بستگی به این مسایل دارند. حتی تفکرات و رابطه عاطفی شما نیز به این محدودیت های ضروری نیاز دارند. خوب است انسان شهامت بسیاری داشته باشد، اما افراط نیز می تواند بسیار مضر و خطرناک باشد. امروز در ملاقاتی که با فرد موردنظر خود دارید، شاید صحبت های فلسفی داشته باشید. نتیجه این صحبت ها شما را به بُعد تازه ای از رابطه وارد می کند.

فال روزانه متولدین تیر

حواستان را جمع کنید که با هوشیاری کامل زندگی کنید. همیشه با دقت فراوان به اطراف و رویدادها نگاه کنید. هرگز بی تفاوت از کنار جزئیات عبور نکنید. با چشمان کاملا باز با اطرافیان در تعامل و معاشرت باشید و هر نشانه ای مبنی بر قرار گرفتن در راه خطا را با زیرکی تشخیص دهید. سعی کنید زیبایی های زندگی بیشتر از هر چیز دیگر در ذهنتان باشد و موجب خرسندی شما بشود. صرف نظر از اینکه رابطه شما به چه سمتی پیش می رود، می توانید امروز رابطه عاطفی خود را به سمت بهبود و هیجان بیشتر سوق دهید. با حفظ آینده نگری خود، برای لحظه های جاری برنامه ریزی داشته باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز با همسر یا فرد موردعلاقه خود در مورد مساله ای صحبت خواهید کرد که چندی پیش موجب ناراحتی شما شده بود. این فرصت بسیار خوبی است و با حس های مشترک و دید مثبتی که به مسایل و یکدیگر دارید، می توانید به نتایج خوب و قابل قبولی دست پیدا کنید. این مکالمه کاملا مثبت خواهد بود. امروز شاید بد نباشد در مورد همه مسایل زندگی خود یک بازنگری کلی داشته باشید. با شهامت جلوی آینه بایستید و همه چیزهایی که دوستشان ندارید را در خود ببینید. اجازه ندهید سایه این نارضایتی ها در زندگی فردی شما تاثیر منفی داشته باشد.

فال روزانه متولدین شهریور

اجازه دهید امروز عشق و عاطفه برای شما حمکرانی کند. برای ملاقات با فرد موردعلاقه خود می توانید از تاکتیک های عاشقانه و دوست داشتنی استفاده کنید. این را باور داشته باشید که عشق نگاه شما به دنیا و اطراف را تحت تاثیر خود قرار می دهد. وقتی فردی را با همه وجود دوست داشته باشید، حالتان با دنیا خوب خواهد بود. امروز با فرد موردعلاقه خود مکالمه بسیار خوبی خواهید داشت که نه تنها طرز فکر شما، بلکه نوع رابطه تان را در جهت جدیدی هدایت می کند. هر دو شما ایده ها و نظرات بسیار خوبی دارید و با به اشتراک گذاشتن با یکدیگر می توانید در مسیرهای جالبی قرار بگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز حس عجیب گناه دارید و تصمیم می گیرید کمی روی شخصیت درونی و تفکرات خود کار کنید. این را همیشه در نظر داشته باشید که کارهای شما، رفتارها و حرف هایتان می توانند تاثیرات بسیار بدی بر دیگران داشته باشند و با عذرخواهی خشک و خالی هم برطرف نشوند. حس گناه خیلی خوب نیست. اما سعی کنید کمی در رفتار خود با دیگران تجدیدنظر داشته باشید. اگر مجرد هستید، امروز این فرصت را دارید تا با فردی ملاقات داشته باشید که دوستش دارید و با هم در مورد مسایلی صحبت کنید برایتان بسیار جالب و هیجان انگیز است.

فال روزانه متولدین آبان

عقلانیت و منطق خالص چیزی است که امروز با همه وجود دوست دارید، داشته باشید. باید بدانید عقلانی بودن مستلزم آرامش و خونسردی است و باید قدرت روحی بالایی داشته باشید تا در زمان های مختلف بتوانید بهترین و مناسب ترین واکنش را داشته باشید. این را بدانید هر چه بیشتر در مورد دانش و مهارت های خود با دیگران صحبت کنید، آنها نیز دانش بیشتری در اختیارتان قرار می دهند. امروز متوجه می شوید ابراز علاقه فرد موردعلاقه تان کاملا سطحی است و از صمیم قلب نیست. شاید مساله ای موجب آزار او شده باشد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز با همه وجود در مورد مساله ای مبارزه می کنید که می دانید نمی توانید آن را به دست بیاورید. چرا خودتان و دیگران را گول می زنید. خودتان هم می دانید این چیزی که برای اثبات آن تلاش می کنید به هیچ عنوان درست نیست. از این یکدنده بودن های غیر منطقی دست بردارید. بهترین کار اکنون این است که به حرف های دیگران گوش کنید به جای اینکه با آنها لج کنید. امروز اما این شهامت را دارید در رابطه عاطفی خود راهی را امتحان کنید که تاکنون تجربه ای برای آن نداشته اید. اگر تازه با فردی آشنا شده اید، شاید بخواهید برای ادامه آن تلاش کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز در وجود خود کمی حس عصبانیت دارید. اما مراقب باشید در عمل این عصبانیت را بروز ندهید. ممکن است رفتار شما چیزی غیر از حس واقعیتان را به تصویر بکشد که چندان جالب نیست. بد نیست از فرصت های امروز برای بررسی و بازبینی رفتارها و تفکرات خود استفاده کنید. گاهی اوقات روند درست فکر کردن شاید به نظر دشوار باشد اما می توان در ناامیدی مطق نیز برای نیازهای خود راهی روشن یافت. اگر در رابطه عاطفی خود به تکرار و روزمرگی رسیده اید، شاید بد نباشد با کمی همفکری و تغییر دیدگاه باعث تحول شوید.

فال روزانه متولدین بهمن

به آدم های اطراف خود محبت و احترام خود را نشان دهید. شخصیت ثابت شما باعث می شود تا با اعتماد به نفس بالا با انسان ها در ارتباط باشید. با رفتارهای عقلانی و با محبت می توانید انسان های بسیاری را به سمت خود جذب کنید. همیشه این را در نظر داشته باشید کوچک ترین واکنش ها نیز همچون لبخند می تواند در انسان ها تاثیرات بزرگ داشته باشد. امروز این فرصت را دارید با انسان های جدید ملاقات داشته باشید و اگر مجرد هستید، با یکی از آنها رابطه احساسی جالبی را برقرار کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز را به فکر کردن در مورد خود و روابط خود اختصاص دهید. می توانید با نگاه بهتر و مناسب تر به خود و خواسته های خود، از زندگی و برنامه های آینده خود نیز تعریف درست تری داشته باشید. چشمان خود را به روی واقعیت ها باز کنید. تغییرات در زندگی موجب رشد و پیشرفت می شوند. اگر به تازگی عاشق شده اید، باید به شما تبریک می گوییم. از انرژی های امروز برای بهبود رابطه و ایجاد صمیمت بیشتر استفاده کنید. حرف زدن در مورد خواسته ها و علاقه مندی ها دید بهتری به شماها می دهد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده