آرژانتین با ناداوری ایران را برد! +گزارش تصویری

یک نت ـ تیم ملی فوتبال آرژانتین در شرایطی با گل دقیقه ۹۰ مسی برابر ایران به برتری رسید که داور یک پنالتی به ضرر این تیم اعلام نکرد و در اوقات اضافه بازیکنان این تیم رو به وقت تلف کردن آوردند!
ایران و آرژانتین

تیم های ملی فوتبال ایران و آرژانتین در دومین مسابقه خود از سری رقابت های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم رفتند که در پایان آرژانتین به کمک داور و با گل دقیقه ۹۰ لیونل مسی توانست برابر ایران به برتری برسد.

این در شرایطی است که دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و به خصوص در نیمه دوم تیم ایران چندین بار فرصت داشت از حریف نامدار خود و قهرمان دو دوره جهان پیش بیفتد. در دقیقه ۵۳ حرکت عالی شجاعی برای ایران از راست با سانتر منتظری روی دروازه تکمیل شد اما ضربه سر رضا قوچان نژاد را رومرو به سختی دفع کرد.

در دقیقه ۵۵ داور صرب میلوراد مازیچ از اعلام ضربه پنالتی واضح ایران خودداری کرد. زابالتا کاملا پای دژاگه را درون محوطه جریمه زد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

در ادامه در دقیقه ۶۸ سانتر عالی منتظری از راست با ضربه سر استثنایی دژاگه با نوک انگشتان رومرو به کرنر رفت.

آرژانتین هم در نیمه اول هم در نیمه دوم موقعیت های بسیاری برای پیش افتادن داشت که هیچ کدام به ثمر ننشست تا اینکه مسی در دقیقه ۹۱ بازی با استفاده از خلاقیت خود و یک شوت از راه دور توپ را وارد دروازه کرد.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید و این تیم با ۶ امتیاز در رده اول ماند و تیم ایران نیز با ۱ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به نیجریه و بوسنی و به دلیل تفاضل گل کمتر از نیجریه سوم شد تا داور صربستانی مهم ترین گل تاریخ فوتبال ایران برابر آرژانتین را با اعلام نکردن پنالتی ممکن نسازد.

 تیم ملی ایران با ترکیب علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، مسعود شجاعی، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد و تیم ملی آرژانتین با ترکیب رومرو، گارای، پابلو زابالتا،‌ آنخل دی‌ماریا، لیونل مسی، خاویر ماسکرانو، مارکوس روخو، فدریکو فرناندس، سرخیو آگرو، هیگواین و گاگو در این دیدار به میدان رفتند.

بازی ایران و آرژانتین
رختکن تیم ملی آرژانتین
رختکن تیم ملی ایران
تیم ملی آرژانتین
تیم ملی ایران
قوچان نژاد و دی ماریا
پولادی و مسی
مسی
قوچان نژاد و ماسکرانو
دژاگه و شجاعی
گل مسی
بازیکنان آرژانتین
امیرحسین صادقی و پولادی
قوچان نژاد
هواداران آرژانتین

برای مشاهده آخرین اخبار به صفحه اخبار جام جهانی بروید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده