كپي چك 50 ميليوني موسوي ،آتوي نكونام از قلعه نويي

یک نت ـ گفته مي شود جواد نكونام كپي اين چك 50 ميليوني را در اختيار دارد و قبلا يك بار اين موضوع را در باشگاه مطرح كرده بود كه داستان توسط فتح الله زاده جمع و جور شد
كپي چك 50 ميليوني موسوي ،آتوي نكونام از قلعه نويي

گفته مي شود جواد نكونام كپي اين چك 50 ميليوني را در اختيار دارد و قبلا يك بار اين موضوع را در باشگاه مطرح كرده بود كه داستان توسط فتح الله زاده جمع و جور شد

بعد از مصاحبه  جواد نكونام  عليه امير قلعه نويي   و تهديد او مبني بر اينكه چيزهايي مي داند و مي گويد  تا سرمربي آبي ها را زير سوال ببرد حالا همه  مي خواهند بدانند كاپيتان تيم ملي  چه آتويي دارد كه با بالا گرفتن  كل كل ها رو خواهد كرد و اين آتو چه ربطي به  ايمان موسوي مهاجم سابق استقلال و فعلي گسترش فولاد پيدا مي كند؟

از قرار معلوم داستان به فصل قبل بر مي گردد؛ زماني كه ايمان موسوي  در ميانه فصل  از نفت تهران به استقلال آمد اما ظاهرا  يكي از دوستان قلعه نويي  كه در انتقال اين بازيكن به استقلال بابت  حضور او در اين تيم و البته جا انداختنش در تركيب چكي 50 ملييون توماني مي گيرد.

البته دوست نزديك قلعه نويي گفته  اين چك را براي همكاري مشترك اقتصادي  و خريد ماشين سنگين  گرفته و در جايي هم گفته شد موسوي اين چك را به  شخص مورد نظر قرض داده كه اين شخص قرضش را پس نداده است!

به هر حال گفته مي شود جواد نكونام كپي اين چك 50 ميليوني  را در اختيار دارد  و قبلا  يك بار اين موضوع را در باشگاه مطرح كرده بود كه داستان توسط فتح الله زاده جمع و جور شد.مدتي بعد قلعه نويي   بدون اينكه اصراري براي ماندن نكونام در استقلال داشته باشد با جدايي او مخالفت كرد چرا كه ظاهرا به لحاظ فني نكو را مهره اي  وزني و تاثيرگذار نمي دانست.اين مساله البته به جواد برخورد  و حالا در اوج كشمكش ها  آتويي كه جواد از آن كد مي دهد  همان كپي چك 50 ميليوني است.

البته در اين ميان نكته اينجاست كه اگر هم خلافي صورت گرفته خود بازيكن( موسوي) هم در آن نقش داشته و حالا اينكه ايمان موسوي گفته اگر نكونام بخواهد شفاف سازي كند احتمالا به ضرر خود اين بازيكن هم تمام خواهد شد.

از طرفي ناراحتي نكونام هم  به خطر جدايي بي مقاومتشاز استقلال منطقي به نظر مي رسد چرا كه  او يك استقلالي متعصب است و اين را اثبات كرده اما  عجيب آنجاست كه جواد به خاطر نشان دادن اين همه علاقه و تعصب هيچ وقت از سوي هواداران  مثل بازيكناني همچون  فرهاد مجديدي، حنيف، سياوش، صادقي يا آندو  به عنوان يكي استقلالي اصلي  و واقعي شناخته نشد و به صورت كلي خريد فوق العاده اي براي هواداران استقلال نبود.

با اين حال بايد ديد  اين ماجرا بعد از تقاضاي قلعه نويي از نكونام مبني بر اينكه هر چه مي داند را حتما رسانه اي كند ،آنقدر ادامه مي يابد تا  كاپيتان تيم ملي و ايمان موسوي مجبور به  باز كردن مسائلي تازه از اين پرونده مرموز شوند يا نه.

منبع : گل

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده