عكس وحشتناک ترین سس تند دنیا

یک نت ـ "محمد کریم" سرآشپزی است که در رستوران "لینکلن شیر" انگلستان به دستور عجیبی برای یک سس تند رسیده است که هر کسی نمی تواند آن را امتحان کند. این سس تن به عنوان بمب اتم سس های تند دنیا شناخته می شود.
عكس وحشتناک ترین سس تند دنیا

عكس وحشتناک ترین سس تند دنیا

علاقه به غذاهای تند امری بسیار شخصی است به طوری که عده ای طاقت ذره ای تندی ندارند ولی در مقابل دسته ای از افراد هستند که برای خوردن غذاهای بسیار تند حاضرند دست به هر کاری بزنند.

"محمد کریم" سرآشپزی است که در رستوران "لینکلن شیر" انگلستان به دستور عجیبی برای یک سس تند رسیده است که هر کسی نمی تواند آن را امتحان کند. این سس تن به عنوان بمب اتم سس های تند دنیا شناخته می شود.

 

وحشتناک ترین سس تند دنیا + عکس

وحشتناک ترین سس تند دنیا + عکس

"محمد" برای درست کردن این سس تند باید دستکش های ضخیم به همراه ماسک های ضد مواد شیمیایی بپوشد تا مورد آسیب واقع نشود. طبق بررسی های انجام شده، کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که ضریب تندی این سس 12 میلیون است که خیلی بیشتر از آستانه تحمل انسان است.

این سس به قدری تند است که کسی تا به حال لب به آن نزده است زیرا خوردن آن کاملا برعهده مشتری است و توصیه می شود پشت یک آمبولانس که به سمت بیمارستان در حرکت است آن را امتحان کنید. بی حسی صورت، لرز و حتی خونریزی از بینی از جمله اثرات جانبی این سس است.

باشگاه خبرنگاران

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده