نام و سریال قطعی شبکه یک در ماه رمضان مشخص شد

. امسال شبکه یک سیما برای پخش در ماه ربارک رمضان سریال «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی را برای پخش در نظر گرفته است.
سريال دودكش, ماه رمضان, تصاوير سريال دودكش, تصاوير پشت صحنه دودكش ,دانلود تيتراژ سريال دودكش,

 «مهدی فرجی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: امسال شبکه یک سیما برای پخش در ماه ربارک رمضان سریال «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی را برای پخش در نظر گرفته است.

وی درباره انتشار اخباری درباره پخش سریال «بچه‌های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم اظهار داشت: این سریال نیز قطعا یکی دیگر از سریال‌های موفق شبکه یک سیما خواهد بود، اما به طور حتم سریال «دودکش» را در ماه رمضان به روی آنتن خواهیم برد.

به گزارش فارس، سریال دودکش درباره دو خانواده است که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می‌افتد که داستان این سریال 26 قسمتی را تشکیل می‌دهد.

درمانگاه، خیابان، آبمیوه فروشی و کارگاه قالیشویی لوکیشن‌هایی بودند که تصویربرداری در آنها انجام شده است و اکثر بازیگران  این سریال همچون بهنام تشکر، هومن برق نورد، سیما تیرانداز، الناز حبیبی و نگار عابدی در این لوکیشن‌ها مقابل دوربین رفتند.

دیگر عوامل پشت دوربین دودکش هم عبارتند از: کارگردان: محمد حسین لطیفی، مدیر تولید: صادق آذین، تصویربردار: ابراهیم غفوری، صدابردار: ابراهیم حاتمی، گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی، عکاس: مهدیه لطیفی.

سریال «دودکش» که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک تهیه می‌شود.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده