فال روزانه دوشنبه

یک نت ـ فال روزانه دوشنبه 19 / 03 / 1393
 فال روزانه دوشنبه 19 / 03 / 1393

 فال روزانه دوشنبه

امروز شاید متوجه شوید که زندگی اجتماعی شما در حال تغییر و تحول دائمی است که البته این تغییر مثبت است. شاید به مهمانی یا فعالیت های گروهی دعوت شوید. شاید هم ساعت ها پشت تلفن در مورد برنامه ریزی های مهمانی ها و دورهمی ها وقت بگذرانید. اگر در حال حاضر رابطه ای رمانتیک با کسی ندارید، ممکن است با فردی آشنا شوید و امیدی برای شما دو نفر باشد. اگر عاشق هستید، باید برای ملاقات با مخاطب خاص خود وقت اختصاصی بگذارید. خوش بگذرانید و از این زمان حداکثر بهره را ببرید. در چند هفته آینده، حس می کنید که انگار در جایی که باید باشید نیستید. دیگران هم کمک زیادی به شما نمی کنند. خلاصه اینکه حمایتی که انتظار داشتید دریافت کنید نمی گیرید. صبر داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

مسائل کاری و مالی امروز آنقدر خوب پیش می روند که به نظر نمی رسد واقعیت داشته باشند. موفقیت و پول و ثروت امروز در چشم انداز شما قرار می گیرد. اگر در تلاش بودید تا حوزه کاری یا هنری خلاقانه ای را آغاز کنید، شاید امروز شروعی برای این کارها باشد. زمان حال را در بر بگیرید زیرا برایتان سودآور است و آینده شما روشن به نظر می رسد. شب با عشقتان بیرون بروید و جشن بگیرید. در حال حاضر چیزهای زیادی دارید که باید بخاطرشان قدردان و سپاسگزار باشید. شما در چند هفته آینده خوش شانس هستید. شما در مکان و زمان درستی قرار خواهید داشت و موفق خواهید بود. فقط باید ندای دلتان را دنبال کنید. این کار زیاد سخت نیست.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احساس شور و اشتیاق فراوانی می کنید، پس اگر نمی توانید مسائل عاشقانه و رمانتیک را از ذهنتان بیرون کنید غافلگیر نشوید. اگر در حال حاضر کسی را دوست دارید، باید برنامه ریزی کنید و با عشقتان زمان باکیفیتی را بگذرانید. اگر عاشق نیستید شاید امروز تحت تأثیر جادوی فرد جدید و جذابی قرار بگیرید. امروز علایق و سرگرمی های شما در بخش های مختلف زندگی تان نمود می یابند و این شامل علایق ذهنی و خلاقانه نیز می شود. از آنها بهره کامل را ببرید. روابط شما با دیگران در محل کار در چند هفته آینده زیاد قوی نیست. جذابیت جادویی شما مثل همیشه نیست. دیگران زیادی جدی و دمدمی مزاج شده اند. سعی کنید آنها را درک کنید.

فال روزانه متولدین تیر

عواطف و احساسات مربوط به گذشته که مدتها بود آنها را دفن کرده بودید و بعضی از آنها خوشایند بودند امروز ناخودآگاه زنده می شوند. این احتمالاً روی حالت ذهنی و عاطفی شما تأثیر مثبت و روحیه بخشی دارد. پس با آن نجنگید. این باعث می شود که ابهاماتی که در روابط شما وجود داشته نیز از بین برود. بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که درگیری های شما امروز تبدیل به درگیری های رمانتیک شوند. از کل آنها لذت ببرید. در چند هفته آینده خیلی مهم است که حواستان را جمع کنید و از نیازهای اطرافیان مطلع باشید. اینکه فقط به فکر خودتان باشید شما را در دردسر می اندازد. شما در آستانه چیزهای بزرگی هستید، پس خرابش نکنید.

فال روزانه متولدین مرداد

بعضی از رویدادهای اجتماعی هیجان انگیز یا فعالیت های گروهی امروز در محل شما اتفاق می افتند. شما قطعاً دلتان می خواهد در آنها شرکت کنید. شاید با دوستان صمیمی یا عشقتان به این رویدادها بروید. تماس و ارتباط شما با دیگران زیاد می شود و از این بابت خوشحالید. البته این ایده که مدتی را تنها در خانه سپری کنید و زمان رمانتیکی را بگذرانید نیز ایده بدی نیست. شما شور و اشتیاق فراوانی دارید و عاشق هستید. شاید در چند هفته آینده بیش از معمول پول خرج کنید. شاید تزئیناتی برای منزلتان بخرید یا تغییر دکوراسیون دهید یا سفری کوتاه داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

مسائل مالی و کاری شما امروز حتماً پیشرفت خوبی می کنند. شاید دلیلش ارتباطات شما با دوستانتان باشد. مسائل کاری و حرفه ای مثل موشک پیشروی می کنند و آینده مالی شما نویدبخش به نظر می رسد. کارهای خوبتان را ادامه دهید. امروز سلامت شما نیز عالی و کامل است. با عشقتان قرار عاشقانه ای بگذارید و از کنار او بودن لذت ببرید. حالا زمان آن رسیده که اهداف جدیدی برای خودتان تعیین کنید تا در چند هفته آینده شاهد پیشرفت باشید. در این چند هفته، اطرافیان شما بسیار از شما و نیازهایتان حمایت می کنند. به دیگران تکیه کنید و از آنها توصیه و مشورت بخواهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز عشق و رمانس تبدیل به سوژه تمرکز اولیه شما می شوند. اگر در حال حاضر از لحاظ رمانتیک درگیر هستید، باید منتظر باشید که شب بسیار عالی و شگفت انگیزی با عشقتان داشته باشید. اگر عاشق نیستید، ممکن است فرد جدیدی وارد زندگی تان شود که به شما هیجان بدهد. توانایی های شما امروز افزایش می یابند. هر چقدر زمان نیاز دارید برای از بر کردن ایده هایی که به مغزتان خطور می کند بگذارید. زیرا اصلاً دلتان نمی خواهد آنها را فراموش کنید. در سه هفته آینده شانس شما بهتر و بهتر می شود. فاز جدیدی در این مدت شروع می شود که شروع پیشرفت برای شماست.

فال روزانه متولدین آبان

امروز رویاها، تصورات و بینش های ادراکی باعث غنی شدن جنبه مبتکر روح شما و تعامل های بهتر با دیگران می شود. شک نکنید و ایده های خود را عملی کنید، حتی اگر این ایده های زیادی جاه طلبانه به نظر می رسند. شما می خواهید برای آینده آماده باشید، پس هوشیاری خود را حفظ کنید. امشب احساس جذابیت زیادی می کنید، پس برنامه ریزی کنید و با عشقتان دیدار کنید. در چند هفته آینده، شما در می یابید که تفکر عقلانی و منطقی به شما همه اطلاعاتی که برای پیشرفت لازم دارید نمی دهد. باید به حس ششم خود هم اعتماد کنید. بدین ترتیب می توانید جواب های درست را بیابید.

فال روزانه متولدین آذر

یکی از همسایه ها یا اقوام تان که مدتی است با او حرف نزده اید امروز شما را دعوت به یک رویداد اجتماعی می کند. وقت بگذارید شاید این فرصت درهایی را به رویتان باز کند که در حالت نرمال اصلاً انتظارش را نداشتید. انواع و اقسام رابطه ها برای شما به خوبی پیش می روند و این شامل روابط رمانتیک نیز می شود. اگر عاشق هستید، حتماً به عشقتان نزدیکتر می شوید. اگر عاشق نیستید، حتماً فرد جدیدی وارد زندگی تان می شود. روابط خوب با دیگران در محل کار و خوش شانسی و پول زیاد در سه هفته آینده به کمکتان می آید. امروز شروع یک دوره مطلوب برای شماست. ریسک کنید. زیرا ریسک های امروز بعداً برایتان سودآور می شوند.

فال روزانه متولدین دی

حیات کاری و حرفه ای شما و درآمدتان امروز از طریق تأثیری که دوستان یا آشنایانتان در استان ها یا کشورهای دوردست دارند پیشرفت زیادی می کند. علاقه و تمایل شما به کسب دانش زیاد می شود و دوست دارید مهارت های جدیدی بدست آورید. حیات رمانتیک شما هم پیشرفت می کند زیرا شما عشق و علاقه زیادی به طرف مقابلتان دارید و این علاقه خود را به او نشان می دهید. امروز انتظار سورپرایزهایی از سوی او داشته باشید. امروز رویه ای شروع می شود که در سه هفته آینده ادامه می یابد. موضوع اصلی این رویه حساسیت و همکاری با دیگران است. شانس کلی شما خیلی بهتر می شود اگر با اطرافیان خود خوب رفتار کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

رمانس امروز در مرکز توجه قرار می گیرد و شما نسبت به فرد خاصی احساس عشق و علاقه فراوانی می کنید. امروز روزی عالی برای برنامه ریزی یک شام صمیمی با عشقتان است. از شمع و نورپردازی و موسیقی لایت کمک بگیرید. احتمالاً شما عاشق ویژگی های خاص طرف مقابل شده اید، زیرا فردی که دوستش دارید باهوش، خلاق و کاری است. شما زمان زیادی را صرف سرگرمی ها و علایقتان می کنید. نظر منفی که درباره فردی داده بودید یا پلی که شش ماه پشت سرتان سوزانده بودید، در سه هفته آینده گریبانتان را می گیرد. اولین کسی که متهم می کنید، فردی غیر از خودتان است، ولی در واقع باید خودتان را سرزنش کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بطور ویژه و خاص احساس رمانتیکی دارید. اگر در حال حاضر عاشق هستید، بهتر است برای شام رمانتیکی برنامه ریزی کنید. اگر عاشق نیستید هر کاری دلتان خواست بکنید. ولی یادتان باشد هر لحظه ممکن است با فرد جدیدی آشنا شوید که هیجان را وارد زندگی تان کند. قوه تخیل شما امروز قوی است و ممکن است تصمیم بگیرید انرژی تان را به سوی پروژه های خلاقانه سوق دهید. هر چقدر زمان نیاز دارید بگذارید. نگذارید امروز به آسانی هدر برود. امروز تغییری در کائنات رخ می دهد که تأثیر عمیقی بر سه هفته آینده شما دارد. در این مدت، شما باید خوب مراقب امور خانه و خانواده باشید. اگر در این چیزها به ثبات و پایداری برسید، در کارتان هم ثبات بوجود می آید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده