برد ایران مقابل ترينيداد و توباگو +گزارش کامل بازی/تصاویر

یک نت ـ تيم ملي ايران در آستانه جام جهاني در ديداري دوستانه مقابل ترينيداد و توباگو به برتري رسيد.
ایران و ترینیداد

تيم ملي ايران در آخرين ديدار تدارکاتي خود پيش از آغاز رسمي جام جهاني از ساعت 22:30 امشب در ديداري تدارکاتي در سائوپائولوي کشور برزيل به مصاف ترينيداد و توباگو رفت که اين ديدار با برتري 2 بر صفر تيم ملي ايران پايان رسيد.

گل‌هاي ايران در اين ديدار توسط احسان حاج صفي در دقيقه 45+1 و رضا قوچان‌‌نژاد در دقيقه 55 به ثمر رسيد. در اين ديدار نکونام يک پنالتي را در دقيقه 50 براي تيم ملي از دست داد.

در نيمه اول اين اين ديدار و در دقيقه 15 بازي خسرو حيدري يک ارسال خوب از سمت راست براي رضا قوچان نژاد ارسال کرد که اين ارسال تبديل به گل نشد.

در دقيقه 25 بازي با نفوذ خوب اشکان دژاگه از سمت راست و همچنين دو نوبت ضربه سر جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد دو فرصت خوب گلزني از دست رفت.

دقيقه 28 اين ديدار دروازه بان تيم ملي ترينيداد و توباگو در خروج خود با اشکان دژاگه برخورد نسبتا شديدي داشت که با حضور پزشکان هر دو تيم در زمين مسابقه اين مشکل براي هر دو نفر برطرف شد.

تيم ملي ترينيداد و توباگو نيز چند موقعيت گلزني در نيمه اول به دست آورد.

گل ايران در دقيقه 1+45 مسابقه به ثمر رسيد. اشکان دژاگه ضربه کرنر را از سمت راست ارسال کرد و توپ برگشتي توسط جلال حسيني به عقب پاس داده شد و احسان حاج‌صفي با زيبايي هرچه تمام‌تر توپ را در گوشه بالايي و سمت راست دروازه جاي داد.

تيم ملي در نيمه اول با ترکيب عليرضا حقيقي، پژمان منتظري، سيدجلال حسيني، اميرحسين صادقي، مهرداد پولادي، احسان حاج‌صفي، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، خسرو حيدري، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد به ميدان رفت.

در نيمه دوم اين ديدار ماهيني به جاي پولادي، شجاعي به جاي دژاگه، جهانبخش به جاي حيدري، انصاري‌فرد به جاي قوچان نژاد، حقيقي به جاي نکونام و حدادي فر به جاي تيموريان به ميدان رفتند.

داوران برزيلي اين ديدار را قضاوت کردند و رسانه‌هايي از ايران، آرژانتين و برزيل براي پوشش خبري در ورزشگاه حضور داشتند.

ایران و ترینیداد
ایران و ترینیداد
تیم ملی ایران
نیمکت تیم ملی
دژاگهجواد نکونام

برای مشاهده آخرین اخبار به صفحه اخبار جام جهانی بروید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده