حسن روحانی رئيس جمهور ايران با لباس ورزشی + عکس

یک نت ـ حسن روحانی رئيس جمهور ايران با لباس ورزشی + عکس
حسن روحانی رئيس جمهور ايران با لباس ورزشی + عکس

با وجود اینکه دولت یازدهم از بدو شروع فعالیتش روزهای پر مشغله‌ای را پشت سر گذاشته است و رسیدگی به امور مختلف در دستور کار اعضای هیات دولت قرار دارد، با این حال حسن روحانی رئیس جمهور ایران در این مدت هم ورزش خود را ترک نکرده است.

به گزارش تکناز به نقل از مهر رئیس جمهور در لباس کوهنوردی. حسن روحانی که پیش از این و در اولین روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری، در دیدار با وزیر ورزش و جوانان دولت دهم، از علاقه اش به ورزش کوهنوردی گفته بود، این بار لباس ورزشی پوشید و در توچال تهران کوهنوردی کرد.

از کوهنوردی رئیس جمهور دولت یازدهم، که گفته می شود صبح امروز انجام شده، یک عکس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این عکس را  ببینید:

دکتر حسن روحانی با لباس ورزشی + عکس

روحانی 16 تیرماه امسال در دیدار با «محمد عباسی» وزیر ورزش و جوانان دولت دهم گفته بود:«من شخصا به کوهنوردی علاقه‌مند هستم و آن را ورزشی نشاط‌ آفرین می‌دانم هم از نظر پستی‌ها و بلندی‌هایی که وجود دارد و هم از این منظر که منشاء زیبایی‌های طبیعت است.

کوه در فصول مختلف زیبایی‌های مخصوص به خود دارد که باید با توجه به امکانات و نیاز برای انجام آن ترویج و ترغیب صورت گیرد. باید امکانات لازم را برای ورزش علی‌الخصوص ورزش همگانی فراهم کرد.»

مهر نیوز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده