آموزش سفره آرایی-تزیین خیار به شکل درخت کاج بسيار زيبا

یک نت ـ آموزش سفره آرایی و ميوه آرايي-تزیین خیار به شکل درخت کاج بسيار زيبا
آموزش سفره آرایی-تزیین خیار به شکل درخت کاج بسيار زيبا

در این پست با ایده ی تزیین خیار به شکل درخت کاج آشنا می شوید . این تزیینی برای شب های کریسمس مناسب و زیباست . این نوع از سفره آرایی برای میزهای شام مناسب است . ترکیب رنگ سبز با فلفل های دلمه ای قرمز و زرد رنگ به این درخت زیبایی خاصی بخشیده است . روش ساده و آسان تزیین خیار به شکل درخت را در ادامه ی این پست دنبال کنید .

 

565e

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ابتدا خیارها را به صورت اریبی حلقه حلقه کنید . خیارهای باریک می توانند نتیجه ی بهتری به کار بدهند . سعی کنید که همه ی برش ها را به یک اندازه ایجاد کنید . نکته ی دیگری که بهتر است رعایت شود توجه به بزرگ و کوچک بودن حلقه های برش خورده ی خیار است و ان هم این که حلقه های بزرگ تر برای قسمت زیرین درخت و حلقه های کوچکتر برای قسمت بالایی درخت مناسب هستند .

rettf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک سیب سفت برای قسمت زیرین کار انتخاب کنید . آن را از وسط نصف کنید و یک سیخ چوبی را طوری در وسط آن فرو کنید که قسمت سرتیز آن در بالا قرار بگیرد .

ww

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا خیارها را از یک سر به سیخ وارد کنید . ورقه های خیار را با دست به صورت مرتب و دورانی نظم دهید .

rt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این کار را تا انتهای سیخ ادامه دهید . توجه داشته باشید که در هر صورت چینش حلقه های خیار روی هم باید تعادل اولیه میوه آرایی شما را نگه دارد . سر سیخ را خالی نگه دارد .

df

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک خیار را پوست بکنید و در سر تیز سیخ فرو کنید . حالا با انواع پنیر رنده شده یا حتی پفیلا زیر درخت را تزیین کنید .

aa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر دوست دارید که میوه آرایی شما بیشتر جلوه کند از فلفل دلمه ای در رنگ های مختلف استفاده کنید . فلفل ها را در اندازه های کوچک برش بزنید و روی برگ های درخت بگذارید . از جعرفی و انواع سبزی های دیگر هم می توانید برای تزیینات ته بشقاب استفاده کنید .

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

عالی بود مرسی