شماره تلفن خود را به دختری دادم

با دختري آشنا شدم و شماره‌ام را داده و مدتي با وي صحبت می‌کردم. اما بتازگي پدر و مادرش باخبر شدند البته من فقط امر به معروف و نهی از منکرش می‌کردم
گل

یک نت ـ  با دختري آشنا شدم و شماره‌ام را داده و مدتي با وي صحبت می‌کردم. اما بتازگي پدر و مادرش باخبر شدند البته من فقط امر به معروف و نهی از منکرش می‌کردم مثلا از تمام پسرها، دور نگه‌اش مي‌داشتم. حالا خیلی می‌ترسم لطف کنید کمکم کنید باید چیکار کنم از آبروی خانوادم می‌ترسم.

خدمت شما عرض شود ارتباط شما با دختر بدون هدف و قصد منطقی و مناسب، هم باعث آسیب های شخصیتی به شما و هم به طرف مقابلتان می شود  به هر حال در این انتقالات و گفت و گوها، احساسات و عواطف مثبت هم منتقل می شوند و شما از هدف اصلی باز مانده و خود را در بند احساسات و عواطف غیر منطقی قرار خواهید داد.

بر فرض اینکه اصلا خانواده این دختر متوجه این موضوع نمی شدند آیا به این فکر نمی کردید که هدف من از این رابطه چیست؟ ما در جامعه خیلی از افراد را می بینیم که منحرف هستند ولی باید شماره شخصی بدهیم؟ و آیا اصلا امر به معروف و نهی از منکری که خود به تدریج باعث منکر و به گناه افتادن باشد، توجیی و سرپوشی برای گفت و گو با نامحرم نیست؟

به هر حال در موقعیت شما و ایشان، این کار نه تنها ایشان را نهی از منکر نمی کرد بلکه با وابستگی عاطفی شما و ایشان دچار منکر دیگری می شدید اگر هدفتان ادامه رابطه است و بعد ازدواج، طبق آمار بیشتر پسرهایی که ازدواجشان با دوستی شروع شده بعد از  کاهش احساس یعنی دو سال بعد از زندگی زناشویی به مشکلاتی مانند بدبینی و وسواس فکری نسبت به همسرشان خواهند شد.

از طرفی شما که اطلاعات منفی درباره این دختر دارید که اصلا کار اشتباهی است اگر فرضیه ازدواج را دنبال کنید. پس فرضیه ای باقی نمی ماند که شما در این رابطه دنبال کنید. پس با سرعت ارتباط را قطع کرده و تمام محرک های بیرونی که باعث یادآوری شما و ایشان می شود مانند شماره و.... را از بین ببرید و در صورت اصرار ایشان، شما هیچ گونه مسولیتی نداشته و ایشان در اولین فرصت باید با مشاور آگاه و با تجربه ای صحبت داشته و مسیر صحیح زندگی را یاد یگیرند.

 

منبع : شهر سوال

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده