فـال روزانه یکشنبه 1392/08/12

یک نت ـ فال ، فال روز ، فـال روزانـه ، فال روزانه یکشنبه 12 آبان 1392 ، فال 12 آبان 1392 ، فال امروز 12 آبان 92 ، فال روزانه 12 آبان ، فال روزانه دوازدهم آبان 1392 ، فال دوازدهم آبان 92 ، فال یکشنبه 12 آبان 92 ، امروز 12 آبان 92 ،
 فـال روزانه یکشنبه 1392/08/12

فال روزانه متولدین فروردین

ذهن شما امروز بسیار فعال است. احتمالا امروز استعداد جدیدی در خود کشف خواهید کرد که تاکنون از آن بی خبر بوده اید. این استعداد می تواند در مورد نوشتن، نقاشی یا حرف زدن باشد. ایده های جالبی در این زمینه ها به ذهن شما خواهد رسید، بنابراین آنها را سریع یادداشت کنید. امروز از کامپیوتر استفاده زیادی خواهید داشت. شاید کاغذی در مورد مسایل مالی را نیز امضا کنید. امروز بهترین زمان برای مهمانی یا دیدار با دوستان جدید است. از دوستی های جدید نهراسید، البته آنها بهترین افرادی نیستند که با آنها ملاقات می کنید اما دوستان بدی هم نیستند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بینش و بصیرت درونی شما بسیار بالا است و می توانید بسیار عالی از آن بهره بگیرید. شاید همین باعث شود تا به دنبال کلاس های آموزشی یا کارگاه های آموزشی برای افزایش توان ارتباطی خود باشید. دوستان جدید شما علاقه مندی های خود را با شما به اشتراک خواهند گذاشت. امروز بهترین فرصت برای گسترش دایره دوستان است. به همین منظور بهتر است بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید.
فال روزانه متولدین خرداد

امروز ذهن خلاق و ذهنی باز دارید. امروز با گروهی همگام خواهید شد که علاقه مندی های مشترک با هم دارید. امروز اطلاعات و دانش بسیاری خواهید یافت و از صحبت کردن در مورد آنها نهایت لذت را خواهید برد. از نظر عاطفی روز خوبی در پیش دارید. البته ایجاد تعادل بین عقل و عشق امروز برایتان دشوار است. رابطه کنونی شما بسیار برایتان جذابیت دارد و می خواهید آن را ادامه دهید.

فال روزانه متولدین تیر

افکار بسیاری در سر دارید تا آنها را انجام برسانید. ذهن شما بسیار باز، خلاق و دقیق است. صحبت با افراد صمیمی و نزدیک باعث می شود تا در این مسیر موفق تر باشید و امکانات بیشتر در اختیار شما باشد. این همفکری و مشورت بسیار به نفع شما خواهد بود. امروز حالتان با عشق خود خوب است و همین باعث می شود تا در اتخاذ تصمیم مشکلی نداشته باشید. هر دو دوست دارید بیرون بروید تا کاری متفاوت انجام دهید. یا زمان خود را با دوستان خود سپری کنید. بهتر است کاری را انجام دهید که به دانش و علم شمااضافه می کند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ذهن شما بسیار مشغول است به طوری که فرصت نمی کنید کارهای عقب افتاده خود را انجام دهید. البته بسیار هم دقیق و هوشیار هستید. بهتر است امروز خود را با اینترنت، فلیم، کتاب یا مطالعه مقاله های آموزشی سرگرم کنید تا بر علم و دانش شما افزوده شود. صحبت با دوستان نیز بسیار خوب و مفید خواهد بود. امروز با عشق خود صحبت های بسیار خوبی خواهید داشت. اگر مجرد و به دنبال عشق جدید هستید، نباید در خانه بمانید. امرو زمان فرصت را دارید تا نیمه گمشده خود را بیابید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز کاغذهایی در رابطه با مسایل مالی و پو ل را باید امضا کنید. ذهن دقیق و تیزبینی دارید. این توان را نیز دارید ذهن خود را از مسایل بی ارزش خالی کنید و بر موضوع های مهم تکیه کنید. بهتر است امروز را با دوستان خود سپری کنید و با هم در زمینه علم، روانشناسی و ... صحبت کنید. اگر شما و فرد مودعلاقه تان هر دو تصمیم دارید روز خوبی برای خود رقم بزنید، بهتر است چندین فعالیت مختلف را با هم ترکیب کنید. مثلا نمایشگاه بروید و پس از آن نیز با هم به یک رستوران عالی برای صرف شام رمانتیک بروید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز با افرادی ملاقات خواهید داشت که علاقه مندی خود را با شما به اشتراک می گذارند. این ارتباط بر تجربیات زندگی شما می افزاید. خلاقیت، دقت و توان تصمیم گیری شما امروز بسیار بالا است. امروز با این افراد جدید تبادل اطلاعات خواهید کرد و هر کدام از دیگری مسایل جدیدی خواهید آموخت. امروز در مورد رابطه رمانتیک بسیار موفق و خوش شانس خواهید بود. خیلی راحت می توانید فردی که نظرتان را به خود جلب کرده است را متوجه خود کنید. شاید دیگران شهامت امتحان کردن شانس خود را نداشته باشند، اما شما این توان را دارید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید بخشی از زمان خود را به باغبانی و کشاورزی سپری کنید. یا ممکن است در انتظار آمدن دوستان خود به خانه باشید. امرزو همه کارهای روزانه خود رابا سرعت و دقت بالا انجام می دهید و حتی در انجام برخی از آنها خلاقیت نیز به خرج خواهید داد. امروز ساعات و مکالمه های شادی در کنار دوستان خود خواهید داشت. در رابطه عاطفی خود دوست دارید کمی عقب بایستید و از دور شاهد رابطه خود باشید. اما امروز مجبور می شوید نزدیک تر بروید. اگر مجرد و به دنبال عشق هستید، امروز بهترین فرصت برای بیرون رفتن است.
فال روزانه متولدین آذر

هر چه بیشتر به مسایل مختلف علاقه مند شوید، حس کنجکاوی شما برای دانستن بیشتر در مورد آنها نیز افزایش می یابد. هر چه بیشتر جست‌وجو کنید به جای پاسخ، سوال های بیشتر در ذهن شما شکل خواهد کرد. امروز با دوستان خود تبادل اطلاعات دارید و هر دو طرف از یکدیگر مسایل بسیاری خواهید آموخت. امروز می توانید مهمان بگیرید و دایره اجتماعی خود را گسترش دهید. اگر به دنبال فرد خاصی می گردید باید به مکان هایی بروید که دوست دارید و باعث آرامش روحی شما می شوند.
فال روزانه متولدین دی

امروز افراد جدیدی به خانه شما خواهند آمد و اطلاعات تازه ای با شما در میان خواهند گذاشت. امروز بیشتر زمان خود را در خانه سپری خواهید کرد و شاید باغبانی یا کشاورزی کنید. این کار باعث آرامش شما می شود. مکالمه های امروز باعث می شوند تا کنجکاوی شمادر مورد مسایل مختلف برانگیخته شود. شما در انتخاب کارهایی که می خواهید انجام دهید بسیار خوش بین و مثبت نگر هستید. امرزو حس طراوت بسیاری در وجود خود احساس می کنید. اگر در چند روز اخیر همچون موش در تاریکی مخفی شده بودید، امروز بیرون می آیید و با فرد جدیدی ملاقات خواهید کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز یک لحظه هم زنگ تلفن شما قطع نخواهد شد. دوستان و اعضای خانواده اطلاعات بسیاری برای گفتن به شما دارند و شما نیز دوست دارید زمان خود را به حرف زدن با آنها سپری کنید. شاید این مکالمه ها فقط در حد معرفی آخرین کتابی باشد که تازه خواندن آن را تمام کرده اید. امروز از انرژی های موجود لذت خواهید برد. برای اینکه احساس آرامش بیشتری داشته باشید بهتر است مدیتیشن و یوگا انجام دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بهترین فرصت برای برنامه ریزی برای کارهای جدید است. ذهن شما بسیار خلاق و نکته سنج است و می توانید خیلی سریع ایده های جدید پیدا کنید. البته هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید تا فراموش نکنید. کتاب، مجله یا صحبت با دوستان در مورد مسایل علمی و ارزشمند بهترین تفریحات امروز می توانند باشند. وقت آزاد خود را به تنهایی سپری نکنید. بهتر است بیرون بروید و انسان های جدید معاشرت کنید. شاید در میان آنها فرد مورد علاقه خود را بیابید. 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده