قلعه‌نویی:من رئیس مافیا هستم

یک نت ـ امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: ابتدا عید غدیر را که به اعتقاد من بزرگترین عید مسلمانان به خصوص شیعیان است به همه ایرانیان در سرتاسر جهان تبریک می‌گویم.
قلعه‌نویی:من رئیس مافیا هستم

امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: ابتدا عید غدیر را که به اعتقاد من بزرگترین عید مسلمانان به خصوص شیعیان است به همه ایرانیان در سرتاسر جهان تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما محمد قاضی، خسرو حیدری و حنیف عمران‌زاده را قطعاً در اختیار نخواهیم داشت. جا دارد از تیم پزشکی تشکر کنم، تلاش می‌کنیم دو بازیکن دیگر که مصدوم هستند را به تیم برسانیم. اعتقاد دارم فولاد یک باشگاه خوب است، سیف‌الله دهکردی مدیرعامل فولاد از جنس فوتبال بوده و کسی نیست که یک سال به ورزش آمده باشد و اندازه 10 سال مصاحبه کند، بلکه او فردی است که یک سال در فوتبال کار می‌کند و اندازه 10 سال اثرگذاری دارد. او از جنس فوتبال است و چسبیده نیست، برای خدمت به ورزش کار می‌کند و تشکیلات مستحکمی دارد. افتخار ماست که در اهواز ورزشگاه خوبی را می‌سازد و دارای تیم درونی و بیرونی بسیار مناسبی هستند.

قلعه‌نویی تأکید کرد: فولاد دو سال است بازی خوب و به روزی را ارائه می‌دهد ما نیز استقلال هستیم و به لطف خدا و اهل بیت از فردا استارت قهرمانی را می‌زنیم با وجود تمام مشکلات، در زمین با کیفیت آزادی می‌خواهیم بازی خوبی را انجام دهیم و همانطور که از حسین فرکی شناخت دارم او هم به دنبال ارائه فوتبال زیباست.

سرمربی استقلال در مورد محرومان تیمش اظهار داشت: دیگر آنقدر مصدوم داریم که آنها جای محرومان را گرفته‌اند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که تیمش از چهار مسابقه دو امتیاز گرفته است، خاطرنشان کرد: ما یک مقدار عقب افتاده‌ایم اما چند بازی عقب‌افتاده داریم که می‌توانیم به صدر جدول برسیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا به عملکرد داوران در صورت بروز اشتباه انتقاد می‌کند، تأکید کرد: یک سال و نیم است به داوری اعتراض نداشته‌ام. شما می‌دانید سه باخت ما روی اشتباهات داوری مقابل سپاهان، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان رقم خورده است. در این بازی‌ها که روی اشتباهات داوری باختیم هیچ حرفی نزدیم فقط اتفاقاتی بود که در یک بازی افتاد و پس از آن نیز عذرخواهی کردیم. چون همه ما انسان هستیم، اشتباه می‌کنیم شما هم به لیگ قهرمانان آسیا اگر دقت کنید می‌بینید خیلی از داوران مرتکب اشتباه می‌شوند اما فضایی که در ایران درست شده فضای خوبی نیست و باید از بین برود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه در مسابقه دیروز پرسپولیس مقابل پدیده مشهد علیه او شعار دادند و علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی این موضوع را محکوم کرد، همانطور که او در مسابقه استقلال مقابل نفت به هواداران تیم خود تذکر داد، عنوان کرد: شعاری که در بازی ما سر دادند در یک زمان بسیار کم بود بارها گفته‌ام علی دایی از دوستان خوب من است. ما یک علی دایی داریم و اگر از او درست حمایت کنیم سرمایه‌ای است که خیلی از کشورهای دنیا ندارند و می‌تواند یکی از مدیران AFC شود که این اتفاق باعث افتخار ماست. هواداران ما هفته پیش زمان کوتاهی شعار دادند که سریع از آن جلوگیری کردیم. از علی دایی خواهش می‌کنم به فضای برخی از بازی‌ها در فصل جاری بازگردد که چندین مرتبه علیه من شعار دادند. من خیلی صبور هستم که انگی زدم و گفته‌ام این حرف‌ها برنامه‌ریزی شده است که برخی چسبیده‌ها به فوتبال از آن سوءاستفاده کنند. از شما می‌پرسم آیا تا به حال به این مسئله اعتراض کرده‌ام؟ تماشاگر دوست دارد گاهی علیه امیر قلعه‌نویی شعار بدهد اعتقاد دارم بی‌اذن خدا یک برگ خشک از درختی نمی‌افتد و خدا از قلوب همه ما آگاه است. جالب است لیدرهای پرسپولیس در هر مراسمی که من را می‌بینند معذرت‌خواهی می‌کنند. ما نه می‌گوییم خط داده شده و اعتقاد داریم این شعارها خودجوش است.

وی در پاسخ به این سؤال که علی دایی از او پس از بازی حمایت کرد، اظهار داشت: ‌این برای بار اول نیست که علیه من شعار می‌دهند و شاید تا آخر فصل نیز چنین اتفاقی بیافتد. می‌گویم هیچکسی خط نداده است و اتفاقاً از دایی نیز تشکر می‌کنم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که منصور رشیدی اعلام کرده قلعه‌نویی در سال اول حضورش به عنوان سرمربی در استقلال جوان گرایی کرد اما اکنون این کار را انجام نمی‌دهد گفت: رشیدی جزو سرمایه‌های فوتبال ما است و از او تشکر می‌کنم. اتفاقاً سؤال، سؤال بسیار خوبی است. شما به بازی ما مقابل نفت تهران نگاه کنید. تا دقیقه 89 مردم تیم را حمایت می‌کردند و حتی من را تشویق کردند اما پس از دریافت گل، چهار نفر هنگام رد شدن ما اعتراض داشتند و می‌گفتند این چه وضع بازی کردن است. ببینید در عرض یک دقیقه نظرها عوض شد. در سال اول حضورم 13 بازیکن را عوض کردم اما پس از کسب نایب‌قهرمانی 10 دقیقه برای ما دست می‌زدند. این فضا را با فضای آن زمان مقایسه کنید تماشاگر یک روز فرهاد مجیدی و روز دیگر آرش برهانی را تشویق می‌کند این طرفدار با آن طرفدار قابل قیاس نیست.

وی تأکید کرد: صبرها بسیار کم شده و علت آن هم هزار مشکل مثل فشار اقتصادی است. با توجه به اینکه در آسیا درگیر مسابقات بودیم و اسفند نیز در لیگ قهرمانان بازی داریم شاید فضا برای جوان‌گرایی زیاد نبود اما با این حال مهدی نظری، ایمان باصفا، محمد حسینی و میثم جودکی که کاپیتان تیم ملی جوانان است را در تیم داریم. رشیدی هم می‌داند که فضا مثل آن موقع نیست.

وی در مورد جلسه‌اش با علی فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: جلسه درون خانوادگی بود و در مورد نقل و انتقالات و اینکه چه کسانی را می‌خواهیم، نقطه‌نظرات خود را اعلام کردم. قرار شد علی امیری و فتح‌الله‌زاده این مسئله را پیگیری کنند. در نیم‌فصل بازی‌ساز و به یک بازیکن در جناح راست نیاز داریم.

قلعه‌نویی در پایان در پاسخ به این سؤال که هواداران استقلال دایی را رئیس مافیا و هواداران پرسپولیس او را رئیس مافیا می‌دانند و بالاخره چه کسی رئیس مافیا است، تأکید کرد: من خیلی وقت است به این مسئله متهم شدم و شاید شما در فضای فوتبال نبودید که می‌گویید این مسئله به تازگی اتفاق افتاده است. زمان همه چیز را مشخص می‌کند البته این در شأن دایی نیست اما اگر من رئیس مافیا باشم بد نیست و از آن استقبال می‌کنم(با خنده)

 

منبع : فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده