تصادف شديد زانتيا و ميني بوس در مشهد/كشته و زخمي شدن چند نفر + تصاوير

یک نت ـ تصادف شديد زانتيا و ميني بوس در مشهد/كشته و زخمي شدن چند نفر + تصاوير
تصادف شديد زانتيا و ميني بوس در مشهد/كشته و زخمي شدن چند نفر + تصاوير

مدیر حوزه دو سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از واژگونی مرگبار یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری پس از برخورد با سواری زانتیا خبر داد.

 مجید شادی خبر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری بنز در ساعت 23:51 دوشنبه شب به سامانه 125 آتش‌نشانی مشهد اطلاع داده شد که به دنبال آن با توجه به شدت حادثه آتش‌نشانان ایستگاه‌های سه، هشت و 38 از سوی ستاد فرماندهی به محل اعلام شده واقع در بزرگراه صدمتری حد فاصل میدان امام‌حسین (ع) و میدان سپاد اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری در حال حرکت در این مسیر بود که ناگهان با یک دستگاه سواری زانتیا برخورد کرده و پس از انحراف از مسیراولیه در سمت راست جاده واژگون شده است.

شادی با بیان اینکه به علت شدت حادثه یکی از سرنشینان این مینی‌بوس از پنجره به بیرون پرتاب شد و در زیر مینی‌بوس محبوس شد، اظهار کرد: آتش‌نشانان به سرعت اقدامات خود برای ایمن‌سازی محل و نجات جان افراد حادثه دیده را آغاز کردند.

مدیر حوزه دو سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدام به قطع برق خودرو کرده‌اند افزود: پس از آن در عملیاتی همزمان سرنشینان مینی‌بوس را از داخل کابین خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

شادی با بیان اینکه 10 تن در جریان این حادثه مصدوم شدند به ایسنا گفت: دو سرنشین دیگر این مینی‌بوس شامل یک زن و فردی که از پنجره به بیرون پرتاب شده بود، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

وی درباره علت این حادثه نیز اظهارکرد: عوامل پلیس راهور علت وقوع این حادثه را بررسی خواهند کرد.

به گفته وی عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل و بازگشایی معبر و بازگرداندن مینی‌بوس به حالت اولیه به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.
 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده