ضرب‌الاجل 48 ساعته به پرسپوليس

یک نت ـ دبير هيئت رسيدگي به تخلفات فوتبال ايران از ضرب‌الاجل 48 ساعته به مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي ارائه مستندات در مورد اظهارات خود و سرمربي اين تيم خبر داد.
پرسپولیس

به گزارش یک نت، حجت‌الاسلام عليرضا عليپور در مورد اظهارات علي دايي و محمد رويانيان در مورد مسائل مختلف داوري پس از شکست برابر سپاهان اظهار داشت: امروز نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس نوشتيم و در اين نامه از بالاترين مقام اجرايي باشگاه يعني مديرعامل خواسته‌ايم تا هر گونه مستندات خود را در مورد مسائلي را که بيان کردند را به ستاد رسيدگي به تخلفات ارائه کنند.

وي ادامه داد: ستاد رسيدگي به تخلفات آمادگي دارد هر گونه مستندات يا گزارش‌هاي کتبي و شفاهي و ادله باشگاه پرسپوليس را در مورد اظهاراتشان مورد بررسي قرار دهند و با متخلفان با شديدترين وجه ممکن از نظر قانوني برخورد شود.

تأکيد رئيس فدراسيون و ساير مسئولان نيز بر برخورد قاطع با متخلفان احتمالي است.

عليپور افزود: البته در صورتي که اين صحبت‌ها فقط گمانه‌زني باشد و هيچ گونه مستنداتي نداشته باشد با افرادي که چنين صحبت‌هايي را بيان کردند طبق قانون برخورد خواهد شد. يک وجهه اين صحبتها جنبه عمومي فوتبال است که از سوي کميته انضباطي رسيدگي خواهد شد و جنبه ديگر آن به مسائل شخصي و حقوقي افرادي برمي‌گردد که مورد اتهام قرار گرفته‌اند با اين حال اگر مستنداتي ارائه شود با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

دبير هيئت رسيدگي به تخلفات فوتبال ايران با گلايه از باشگاه پرسپوليس عنوان کرد: بهتر بود که دوستان قبل از آنکه اين مسائل را رسانه‌اي کنند در فرم‌هايي که براي اين کار تهيه و در اختيار باشگاه‌ها قرار داده شده گزارش‌هاي خود را در مورد هر يک از مقامات برگزاري مسابقه يا داوري به طور محرمانه ارائه مي‌کردند اما اکنون که آنها اين مسائل را رسانه‌اي کردند ما هم آمادگي داريم که ظرف 48 ساعت آينده مستندات رويانيان را مورد بررسي قرار دهيم و حتي اگر ايشان لازم مي‌دانند به طور حضوري در ستاد رسيدگي به تخلفات فوتبال حاضر شود و مسائل خود را بيان کنند. بنابراين باشگاه پرسپوليس حداکثر تا روز دوشنبه مهلت دارد تا مستندات خود را ارائه دهد.
 

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده