مردي که قتل زنان برايش تفريح بود

یک نت ـ یک آمریکایی اسپانیایی تبار به نام رابرت گرازا 31 ساله روز پنجشنبه به جرم قتل چهار زن که 11 سال پیش مرتکب شده بود و مشارکت در یک ماجرای تسویه حساب خونبار بین گروه تبهکار رقیب، در زندانی در تگزاس اعدام شد.
مردي که قتل زنان برايش تفريح بود

یک آمریکایی اسپانیایی تبار به نام رابرت گرازا 31 ساله روز پنجشنبه به جرم قتل چهار زن که 11 سال پیش مرتکب شده بود و مشارکت در یک ماجرای تسویه حساب خونبار بین گروه تبهکار رقیب، در زندانی در تگزاس اعدام شد.
 
وی که به همراه سه عضو دیگر یک باند قاچاق مواد مخدر به اعدام محکوم شده بود ساعت 20 و 41 دقیقه روز پنجشنبه در هانتسویل با تزریق مرگبار اعدام شد.
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، وی در ارتباط با «کشتار ادینبورگ» که به کشته شدن شش عضو یک باند رقیب در ژانویه 2003 در شهر ادینبورگ تگزاس منجر شده بود، مجرم شناخته شد اما در واقع به علت قتل‌هایی که چهار ماه پیش از آن در دونا مرتکب شده بود به اعدام محکوم شد.
 
او سپتامبر 2002 چهار زن مهاجر (اسپانیایی تبار) را هنگامی که از محل کار به خانه بازمی گشتند در خودروشان به به قتل رسانده بود. به طوريکه از اين کار لذت مي‌برد.
 
این بیست و پنجمین مورد اعدام در آمریکا در سال 2013 و دوازدهمین مورد در تگزاس است. بدین ترتیب بیش از یک سوم اعدام‌های سال کنونی میلادی در تگزاس صورت گرفته است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده