ماجراي زن هرزه و عمامه حاج آقا

یک نت ـ هتلش خیلی توپ بود. همه چیز داشت. حتی زنان هرزه. روحانی ای روی یکی از مبل های لابی نشسته بود و روزنامه می خواند. قدری آن طرف تر مردی استخوانی نشسته بود. کت شلوار خاکستری به تن داشت. دو تا هم پیاله هایش هم کنارش بودند. ته سیگارش را در جاسیگاری فشرد. سوت آهسته ای زد. توجه یکی از زنان هرزه را جلب کرد. با اشاره به او فهماند که برو سمت حاج آقا.
ماجراي زن هرزه و عمامه حاج آقا

هتلش خیلی توپ بود. همه چیز داشت. حتی زنان هرزه. روحانی ای روی یکی از مبل های لابی نشسته بود و روزنامه می خواند. قدری آن طرف تر مردی استخوانی نشسته بود. کت شلوار خاکستری به تن داشت. دو تا هم پیاله هایش هم کنارش بودند. ته سیگارش را در جاسیگاری فشرد. سوت آهسته ای زد. توجه یکی از زنان هرزه را جلب کرد. با اشاره به او فهماند که برو سمت حاج آقا.

دوستان مرد هم سرشان را انداخته بودند زیر و موزیانه می خندیدند. زن با تکان دادن سر و دستش فهماند که هرگز به سمت حاج آقا نمی رود.

مرد باز اصرار کرد.

زن دستش را بالای سرش به علامت عمامه چرخاند و رویش را از مرد برگرداند.

 ظریفی گفت: لباس روحانیت لباس تقواست و لباس التقوی ذلک خیر [1]

 

پاورقی:

1. اعراف؛

 

منبع : jonbeshnet.ir

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

خيلي عالي بود دستتون درد نكنه
تابلو بود که از خودت درآوردی چون خیلی مسخره بود
خيلي آموزنده بود بسيار ممنون
چرا بایید تحمل دیدگاه دیگران اینقدر براتون سنگین باشه که قبل از نمایش ارزیابیش کنین یعنی دیدگاه دیگران فقط باید تو چهار چوب ارزیابیهای شما باشه؟ اولش بگین موافقها نظر بدهند هم خودتون رو خلاص کنید هم دیگران علاف نکنین