اعلام حالت آماده‌باش کامل در ارتش روسیه

یک نت ـ به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه روسی «کومسومولسکایا پروادا» در شماره امروز خود نوشت که در پی شلیک دو فروند موشک بالستیک از سوی اسرائیل در دریای مدیترانه، ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه و مقر فرماندهی نیروی هوایی در آماده‌باش کامل درآمده‌اند.
اعلام حالت آماده‌باش کامل در ارتش روسیه

 به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه روسی «کومسومولسکایا پروادا» در شماره امروز خود نوشت که در پی شلیک دو فروند موشک بالستیک از سوی اسرائیل در دریای مدیترانه، ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه و مقر فرماندهی نیروی هوایی در آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

وزارت دفاع روسیه سه‌شنبه گذشته از رصد دو موشک بالستیک شلیک‌شده به سمت سواحل شرقی مدیترانه خبر داد. پس از انتشاری این خبر، اسرائیل مسئولیت شلیک موشک‌ بالستیک در دریای مدیترانه را به عهده گرفت و آن‌را بخشی از تمرینات نظامی مشترک خود با آمریکا دانست.

«آناتولی آنتونوف» معاون وزیر دفاع روسیه اقدام تحریک‌آمیز پرتاب موشک در دریای مدیترانه در شرایط کنونی منطقه را اقدامی بسیار بی‌مسئولانه ارزیابی کرد.

این مقام بلندپایه نظامی روس تاکید کرد که پرتاب موشک بالستیک در دریای مدیترانه می‌تواند همه منطقه را دچار انفجار کرده و عواقب بسیار فاجعه‌آمیزی داشته باشد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده